Onko kellään migreeniä, joka alkaa vasta kuukautisten loppupäivinä ja jatkuu siitä eteenpäin jopa viikon?
Mulla on ollu hormonaalinen migreeni reilun vuoden ajan. Yleensä kohtaukset ajoittuvat kuukautisiin, mutta tavallista on, että eka kohtaus tulee vasta 4. tai 5. vuotopäivänä. Näin kävi viimeksikin, mutta tällä kertaa kohtauksia on tullut edelleen pitkin viikkoa, vaikka kuukautiset loppuivat jo viime viikon alkupuolella. Nyt särky on tosin lievempää kuin kuukautisten aikana, mutta alkaa jo aamusta.
Viime keväänä kohtauksia tuli useita pitkin kiertoa, mutta sen jälkeen on ollut rauhallisempaa ja kohtaukset keskittyneet vain menkkoihin ( 2 päivää).
Migreeni menkkojen jälkeen
Särkypäinen
3
413
Vastaukset
- hormonaalinen
Syötkö sä e-pillereitä? Ne saattavat korostaa niitä.
- Salisyli
Niinpä saostaa verta
Kokeeile asperiinia
- Särkypäinen
En syö pillereitä. PIllereistä migreeni aikanaan alkoi ja muutkin ihmeelliset oireet. Lopetin pillerit, migreeni jäi. Muut oireet katosivat. Onneksi on sumatriptaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745