Mitä pidätte Uniikin uudesta biisistä? Eihän laulaja itse ole lyhytkasvuinen, mutta aika hyvälle mielelle tuosta kappaleesta lyhärikin tulee :)
Pätkätöissä
14+8
2
214
Vastaukset
- uninuninii
Juu, tosi hyvä! Tervettä itseironiaa ja mahtavaa huumoria. Ilman niitä on lyhärin elämä aika ankeaa, ja valitettavasti heitäkin on.
Jos perhe ja sosiaalinen ympäristö on tukenut, on itsetunto niin hyvä että voi viljellä itseironiaakin, sopivissa paikoissa. Uniikki oli aika ylläri että osasi tehdä näin hyvän kappaleen ym. Pojot hänelle! - mies155cm
Mä tykkään myös. Olen kyllä katsellut että laulajakin näyttää tosi pieneltä, ei kääpiöltä ehkä mutta tuskin paljonkaan minusta pidemmältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745