Tämä ei ehkä ole oikea palsta kun puhutaan tk-eläkkeestä,mutta onko muita työkyvyttömyyseläkkeen saajia paikalla ? Nyt kun eläkkeiden maksu aikaistui viikolla ,niin vastineeksi KELA sitten ilmeisesti päätti järjestää pienen yllärin ja tiputtaa jo valmiiksi pientä eläkettä,eli omassa tapauksessani oli tämänkuun "lukemat" huimat 150€ pienemmät kuin kuukausi takaperin,että kait sitten ilmeisesti liian paljon sain,että piti vähästäkin vielä vähentää.Ajattelin vain mielenkiinnosta kysäistä täältä,että onko minulta sitten mennyt jotain "ohi korvien", ja onko "kohtalotovereita" paikalla ?.
Työkyvyttömyyseläkkeestä
Leipäjonossa
2
238
Vastaukset
- 56v
Ilmarinen maksaa mulle edelleen kuun ensimmäisenä päivänä 2820ekua niinkuin ennenkin eikä siihen puutu KELA eikä muutkaan. En ymmärrä mitä ajat takaa kirjoituksellasi
- Ota yhteyttä Kelaan
Ota ihmeessä yhteyttä sinne Kelaan ja kysy miksi sait pienempää eläkettä. Olisokohan ulosotto vieraillut? Kai siitä eläkeilmoituksesta näkyy, onko brutto muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722