Kumpi on mielestänne parempaa?
SOL vai CORONA
5
6969
Vastaukset
- Latkiainen
Ei kumpikaan.
Meksikaaneja vaivaa sama vika kuin jenkkibulkkilagereitakin: vettä on muihin tykötarpeisiin verrattuna raaskittu käyttää ylenmäärin.
Olueen tarvitaan myös mallasta ja humalaa! - Sun Äitis
Corona uppoo hyvin, mut Sol myös.
Silti mä kittaan pirkkalageria ja halpoja viinejä. - 6+13
Ei ole Coronan voittanutta. Olen yksi heistä joihin jätti lähtemättömän jäljen elokuva The Fast and the Furious. Vin Diesel on Coronan oma Marlboro-mies.
Kumpikin uppoaa kesähelteellä (ja muutenkin jos nyt sattuu iskeytymään pullo kouraan), mun mielestä Sol:issa on hieman enemmän makua kuitenkin? Corona vetisempää (siis vielä vetisempää tuollaiseksi "rantabisseksi").
Eli Sol:ia ennemmin joisin...- monenlaista
Sol on hirveintä tamman kusta mitä olen ikinä juonut.
Elämäni kaksi Sol-lia siis ensimmäinen ja viimeinen jäi puoliväliin juomatta.
Oikea olut kyllä maistuu.
Esim. virolainen Saku tume tai Saku porter.
Makuasioita, älkää hermostuko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709