Ja sitten valitetaan.
Toivottavasti tulee kunnon tuomiot viher terroristeille.
Saaneetkin olla miten lystää.
Hyppien silmille.
Greenpeace: Vangittuja aktivisteja "kohdellaan kuin kanoja"
7
92
Vastaukset
- muka luonto
Putin ansaitsee nyt Nobelin rauhanpalkinnon. Suuresti arvostan, että Putin uskaltaa laitaa nuo viherhörhöt kuriin ja vastuuseen. Griinpiisin laivassakin oikein homovärit kokassa. Pelkkä homolauma sekin jengi ja terrorismin tukija. Huhutaan, että Sini Saarelakin kiihkolesbo... eli lesbous selittääkin miksi meni GB:n laivaan, ei luonnonsuojelu.
- Koroljov
"Putin ansaitsee nyt Nobelin rauhanpalkinnon."
Niin, koska hän esti mahdollisen suursodan Lähi-Idässä. Putin ja Lavrov sekoittivat Obaman ja Kerryn pelin täysin!
"Huhutaan, että Sini Saarelakin kiihkolesbo... eli lesbous selittääkin miksi meni GB:n laivaan, ei luonnonsuojelu."
Jos tuo on totta, se selittää motivaation hyökätä venäläisiä vastaan.
- ois kansinu
Ennen merirosvousta tarkistaa Venäjän vankiloiden ruokalistat!
En usko jotta nuilla kiinniotetuilla merirosvoilla on sen huonommat olot kuin muillakaan vangeilla.
Todennäköisesti ovat etuoikeutettuja.
Kuinka montaa venäjällä vangittua terroristia saa heti naapurimaan viranomainen jututtaa ja tuda tarvikkeita ?- Olalle vie
Venäjän vankiloissa on niin hyvät oltavat, että koko vihreitten liitto saisi järjestää itsensä sinne. Saisimme sitten kotimaamme asiat edes vähän paremmalle tolalle.
- Itkevät aktivistit
Onkohan vähän myöhäistä itkeä sitä enää, olisivat tehneet pohjat kunnolla. Vaikka ei kai Greenpeace sellaiseen rahaa tuhlaa. Sen oksettavan puppeli-tiedottajan voisi pistää perässä sinne Venäjälle.
- Morfiini
Olisivathan nuo venäläisten löytämät huumeet tuoneet hetken helpotusta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029