Osaisiko joku suositella hyvää (ja edullista) akkua (noin 55 Ah) bensiiniautoon?
Uusi akku hakusessa
14
240
Vastaukset
- ljbvjvhbkljvjgvhkjlv
Tarvit kaksi eri tuotetta jos hyvää ja edullista meinaat.
Jos nyt oletetaan kysymyksen lähtökohdista (edullinen), että akku on tulossa halvempaan autoon, niin siihen käy ihan mikä vaan. Joko motonetistä tai biltemasta halpis.
Toimii sen pari vuotta mitä todennäköisesti autolla ajat. - einoistatiedä
Ostin puuilosta halvimman , vuoden on toiminu kuin uusi.
- kalsiumakku
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Sahkojarjestelma/Akku/Auton-akut-8021005/
Näkyy olevan tuollaisia nyt myynnissä useammassakin liikkeessä. Kehuvat ainakin, tiedä sitten.- halpoja ne on
Bilteman yksi akkumalli on pärjännyt testeissä hyvin, mutta siitä on aikaa toistakymmentä vuotta ja se oli vain se yksi malli ja muut ovat peruskuraa testien mukaa.
Merkkiakut ovat kuitenkin verrattain halpoja, joten ei siinkään kannata yrittää säästää,
saattaa tulla se ns. kallis säästö. Merkkiauissa on takuu.
- Satasella saa hyvän
Akku on autoon verrattuna aika halpa ostos. Älä rupea tinkimään laadusta muutaman kympin takia.
- Ak-ku
Minkälainen olisi ZAP-akku?
- Dfghjhgdfg
Ostin autooni tuollaisen zap akun viisi vuotta sitten. Ei toistaiseksi mitään huomautettavaa. Autolleni ei ole edes lämmitystolppaa talvella, ja aina on lähtenyt käyntiin.
- Ei pärjännyt
TM:n testissä 2009 ainakaan, Zap ja Biltema huonoimmat. Tuo Bilteman akku kuitenkin tavallinen, liekö kalsiumakkua testattu.
- Dfghjhgdfg
Dfghjhgdfg kirjoitti:
Ostin autooni tuollaisen zap akun viisi vuotta sitten. Ei toistaiseksi mitään huomautettavaa. Autolleni ei ole edes lämmitystolppaa talvella, ja aina on lähtenyt käyntiin.
Komento takaisin, ostamani akku ei ollutkaan zap vaan Sznajder. Pahoittelen väärää muistikuvaa.
Tuo on siis toiminut 5 vuotta ihan ookoo.
- 60 Ah
Itse ostaisin kotimaisen Salama akun. Kalliimpi mutta laadukkaampi. Ottaisin kuitenkin 60 Ah akun.
- Salama on historiaa?
Eiköhän Salama ole jo historiaa, sillä kotimaisten akkumerkkien (mm. Salama ja Pakkasakku) valmistus on lopetettu kannattamattomana jo muutama vuosi sitten?
Omaan bensakotterooni laitettiin 62 Ah Trane akkuliikkeen toimesta. Hyvin on toiminut..
Osta suurin mikä telineeseen mahtuu. Oletettavasti luokkaa 60 Ah.
Ja halvin.
On turha maksaa nimestä, laatueroja et saa selville millään. Monet akut valmistetaan samassa tehtaassa ja niihin liimataan just se nimitarra minkä ostava kauppaketju tilaa. Ja myydään ei hinnoilla.
Itse olen käyttänyt halpa-akkuja jo yli 40 vuoden ajan enkä pysty sanomaan onko joku akkumerkki parempi tai huonompi kuin joku toinen. Kaikki ovat merkistä riippumatta kestäneet noin 6-7 vuotta.
Nykyakuissa nesteen vajautuminen kielii akun tulemisesta lähikuukausina tiensä päähän.- esson muisteloja
sitroenmies on hauska, 40 halpisakkuja takana ja ei pysty sanimaan mikä niistä olisi toistaan huonompi. Voi kun sekaan olisi mahtunut jokunen laatuakkukin niin voisit jotain huomatakkin. Totuushan on, että nykyiset akut kestävät pidempään hyvänä ja sippaavat kerrasta kun ennenvanhaan hiipuivat hitaasti ja varmasti.
- Heimo vaan
Miten niin väität että akkuteollisuus suomessa olisi loppunut. Hyrylässä teemme edelleen ajoneuvo ja teollisuusakkuja asiakkaille. Tuotanto ja tuotteenkehitys on edelleen suomessa. Omistus eun ulkopuolella. Itse ollut töissä vuodesta 1985.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748