Jelppaisko joku.. Mulla on jemmassa tuollaiset keräilymerkit 4kpl ja en yhtään tiiä mitä ne on? Oisko postimerkkejä vai jotaki muita merkkejä.. Kuva löytyy koneelta jos jollaki ois jotaki haisua asiasta ja tahtois auttaa niin voin lähettää :) Googlettamalla ei löytyny mitään tietoa.. sanna.vakkuri@luukku.com
Apuva! Keräilymerkki 0,20mk C No 3233
4
304
Vastaukset
- En ole meedio
Mitään vastausta ei voi antaa ellet liitä tähän kuvaa.
- sandelilahhh
Minä en osaaa liittää kuvaa tänne... voisin lähettää sähköpostiin jos vielä kiinnostaa vastata, tai neuvo miten tähän voi lisätä :)?
- niin kai
sandelilahhh kirjoitti:
Minä en osaaa liittää kuvaa tänne... voisin lähettää sähköpostiin jos vielä kiinnostaa vastata, tai neuvo miten tähän voi lisätä :)?
Kun olet siirtänyt kuvat digikamerastasi tietokoneen muistiin usb-johdolla, kuva täytyy lähettää johonkin kuvapalvelimeen, josta saadaan linkki itse kuvaan. Esim. aijaa on tällainen palvelu.
- ratkaisu
Kaikki postimerkit ovat keräilymerkkejä. Miksi et mene kirjastoon lainaamaan postimerkkiluetteloita? Voit vahingossa oppia jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699