2013-10-27 09:00 16
2013-10-27 10:00 26
2013-10-27 11:00 34
2013-10-27 12:00 45
Ja ennuste http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/tanaan.html
lupaa peräti 173
ja 12:50 on mittarissa jo 59
Miksi tänään on niin vilkasta?
11
156
Vastaukset
- MuTu
Ei nyt niin kovin vilkasta vaikka hieman enemmäin kuin vimepäivinä. Tähän aikaan vuodesta voi odottaa tälläisiä lukemia vaikkei mitään erikoista olekaan ilmassa. Ehkä lestojen pedofiili touhut voisivat olla sunnuntailehtien otsikoissa, jos jotain selitystä hakemalla haetaan.
- Jori Mäntysalo
Sää? Ei tässä tosiaan paljon muuta uutista ole kuin tuo KRP-SRK -juttu. Mutta voi sekin riittää tuottamaan joitakin kymmeniä eroja tavallisen lisäksi.
Kauniilla ilmalla ollaan enemmän ulkona, ja kääntäen sadesäällä istutaan koneen edessä ja muistetaan samalla hoitaa kirkostaeroaminen alta pois. Tosin ei tämä nyt niin synkältä näytä.
Sunnuntait ovat myös yleensä lauantaita vilkkaampia. - ei erikoista
http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/lokakuut_summa.png
Melkoisen normaalilta näyttää.- matikkaa
Jos riisinjyviä kaadetaan sakkilaudalle, toisille ruuduille tulee runsaammin, toiselle vähemmän jyviä, ihan normaalijakauman mukaan. Ellei ole tapahtunut jotakin erikoista, ei eroja määrää kuin pelkkä sattuma.
Todelliset trendit nähdään vain vuosikymmenien saatossa. Ne kyllä kertovat erojen vilkastumisesta.
- arhyg
Kyllähän nyt on ruljanssi nopeutunut. Vielä 60 v. sitten melkein kaikki kuuluivat kirkkoon tai vapaisiin suuntiin. Nykyisin sosiaalinen paine ei enää ole niin suuri, kun monet ovat jo eronneet ja eroaminen hyväksytään yleisesti. Tulevaisuudessa ei enää edes tarvitse puhua eroamisesta, kun ihmiset eivät koskaan ole kuuluneetkaan kirkkoon.
Taviaikaan siirtyminen? "Ohhoh, onpas syksy jo pitkällä kun talviaikakin jo alkoi. Pitääpä muistaa erota kirkosta ennen vuoden vaihdetta..."
- Hyvä suunta on jo
Tämä oli loistava oivallus:
"Tulevaisuudessa ei enää edes tarvitse puhua eroamisesta, kun ihmiset eivät koskaan ole kuuluneetkaan kirkkoon."
Tähän pyrimme.- Temokraatti
""Tulevaisuudessa ei enää edes tarvitse puhua eroamisesta, kun ihmiset eivät koskaan ole kuuluneetkaan kirkkoon."
Tähän pyrimme."
Tämähän olisi ihan normaalitilanne. Eihän täällä ole palstaa "SDP:stä eroaminen" tai "Metsästysseurasta eroaminen". Miksi? Kun tällaisiin porukoihin liitytään vapaaehtoisesti ja eroamiseen riittää, kun ei maksa jäsenmaksua.
- Jeesux/t.Sanovarola
Uskovaisetkin huomasi RaRkon Kippion ja Kirkon Rappion JA parissa viikossa, yli 550 eri nimierkkiä uskovaista, posti kirkkoa ylistävät viestinsä täältä.
yli 500 viestiä joutui kadotukseen, aamen - asdfAF
Tänään 28.10 klo 19 jälkeen 25 minuutissa 15 eroa, oliko klo 19 uutisissa jotain erikoista?
- voi ei, ei kai
Yikes, Räsänen haluaa rahankeräysluvan
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/rasanen-haluaa-kirkolle-myos-rahankeraysluvan-1.1490015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969