Nyt se on mahdollista maksamalla 300€ - 1000€ saat lukion, ammattikorkeakoulun ja yliopisto tutkinnon aina tohtorin tutkintoon asti pikkurahalla verrattuna vuosia kestävään opiskeluun. Alaksi voit valita minkä vaan tutkinnon mikä tulee mieleesi. Ei kuitenkaan lentäjä, terveydenhoitoala ja mikä mikään vaarantaa ihmisten terveyden. Oppilaitoksen on oltava olemassa mutta ei kannata kuitenkaan valita Suomalaista oppilaitosta ettei tule ongelmia, mutta muut käy. Voin myös auttaa valitsemaan neljästä oppilaitoksesta jos et itse keksi sopivaa. Tutkinto näyttää aidolta ja huijaa kenet tahansa työnantajan, kaverin, työpaikan pomon ja takaa pääsyn helposti jatko-opiskeluihin. Tutkintotodistuksen kieli on Englanti. Jos kiinnostaa kirjoita: ostaja5500@gmail.com ja kerro sinne täydelliset yhteystietosi ja keksitty opiskelijanumero jossa on kahdeksan numeroa, miltä alalta haluat tutkinnon esim. lukiosta, MBA, oikeustieteen kandidaatti tai filosofian maisteri. Kerro myös miten haluat, että se postitetaan kuten UPS, USPS vai FEDEX ja lopuksi kerro vielä työkokemuksesi vuosina sekä harrastukset. Toimitusaika on kahdesta kolmeen viikkoa.
Haluatko saada tutkinnon ilman turhaa opiskelua?
tottaseon
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745