Myydään Canon eos 1100D digijärjestelmäkamera. Kaksi objektiivia mukaan (canon ef 18-55mm ja canon ef 75-300mm). Kamera on noin 1,5 vuotta vanha. Kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä. Voin myydä myös zoom-objektiivin erikseen! Tarjoa, jos kiinnostaa. Kamera sijaitsee Lahdessa, mutta postiennakko ym sopii! Ostajan maksaessa postituskulut.
Hinta: 370€
Yhteystiedot: jonnalle_@hotmail.com
O: Canon eos 1100d
Jonnnna
2
116
Vastaukset
- Jonnnna
Ainiin ja mukaan tulee tietenkin akunlataus-vermeet ja usb-johto!! =) hinnasta voidaan sopia vielä!
- Jani
Voisitko harkita 150 € postikulut hintaa
- kamera
- 18-55mm objektiivi
- perusvarusteet
ts, ilman tuota zoom objektiivia
postiennakolla pitäisi lähettää jotta voin tarkastaa kunnon ennen lunastusta.
jos tarjoukseni kiinnostaa, ota yhteyttä jani.heinonen@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154