Onko on, jos näyttää yhtenä päivänä tavikselta, toisena naiselliselta, kolmantena rokkarilta, neljäntenä hopparilta jne???
Itselläni on nimittäin se ongelma että rakastan monia eri tyylejä ja oon joka pv erinäköine ...
joka päivä erilainen tyyli
7
227
Vastaukset
- nanna--!
Sorry kirjoitusvirhe, tarkoitin tietenki "Onko ok..."
- nmnm
kaikki käy ,missä vaan itse viihtyy milloinkin,,,,,, ja mieliala myös vaikuttaa päivän pukeutumiseen ainakin minulla ^^
- nanna--!
Joo ja mielialan lisäks ainaki vuodenaika vaikuttaa mun kohdalla. Esim. Talvella pukeudun mustiin ja kesällä iloisen värikkäisiin kuteisiin ;) varmaanki aika yleistä?
- Ihan miten tykkää
On ihan ok.Se on oma asia ja tärkeintä että itse tykkää.Minäkin tykkään vaihdella ja kokeilla eri tyylejä milloin mitenkin tavis,naisellinen,rokkari,romanttinen,klassinen,
tyttömäinen jne.Värivalintoihin vaikuttaa ehkä vuodenaika ja mieliala. - Tyyli-Lyyli
No on ok tietysti miten ite tykkää ja vaihteluhan virkistää! :-)
Minä tykkään välillä on vähän rock ja välillä vähän leidi ja joskus hieman hippikin, niin ja olen kuitenkin jo 5-kymppinen eli ei ole pukeutuminen kuitenkaan jämähtänyt tiettyyn tyyliin. - ......
Ole rohkea ja tee fiiliksestä näkyvä.
- nanna--!
Oi kiitti kaikille vastanneille, sain teiltä ihanan kannustavia kommentteja!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784