Yhtenä päivänä mun elämäni läheisin ihminen luki mulle päiväkirjaansa. Mä tunnuin havahtuvan elämässä ja tajusin, etten mä muista mitään mitä tein viime vuonna. Oon unohtanut ennen tärkeeltä tuntuneet asiat kokonaan. En edes muista koska oon kirjottanut kunnolla mitään tekstiä. Mä varmaan vaan keskityin oleen kaikista vittumaisin kusipää ja asenteeni kaikkeen oli ihan saatanan välinpitämätön.
Nyt mä huomasin että mä en oo tehnyt mitään. Vieläkään. Tulin siihen tulokseen, että oon vaan nauranut sille että ihmiset ei oo "omia itseään", mutta itse oon hukannut kokonaan sen oman itseni. Oon halunnut oikeestaan olla vaan sellanen kun kaikki muut. Osittain oon kai pelännyt menettäväni tärkeet ihmiset ympäriltäni ja se minuus on pikku hiljaa vetäytynyt jonnekkin olemattomiin.
Kun mun vanhat kaverit löysi uusia ihmisiä ympärilleen, oon vaan yrittänyt pitää niitä jotenkin kiinni vielä elämässäni. En ollut vahva kestään muutokia, vaan muutuin niiden mukana.
Hävettää miettiä mikä musta meinas tulla. Mä melkein menin mukaan siihen selän takana puhumiseen ja paskamyrskyihin mukaan. Kun luulin olevani oma itteni, olin vaan muuttumassa samanlaiseks kun kaikki muut. Mun pitää vaan olla oma itteni taas ja harjottaa niitä asioita mitkä on mulle elämässä tärkeitä.
Oon hukannut itseni.
2
111
Vastaukset
- yksinäisyys tappaa
Kuulostitpa multa. Itse vain kadotin ne vanhatkin ystävät kun olin liian itsekeskeinen..
Heippa Eksynyt...!
Olet hienosti miettinyt omaa elämääsi ja mitä siltä haluat. Elämästä nauttii paljon enemmän, kun tekee niitä asioita, joista pitää - juuri siksi on tärkeätä miettiä, mitkä asiat ovat sinulle merkittäviä. Ystävien kanssa oleminen ja elämä ylipäätään helpottuu, kun tietää kuka on ja mitä haluaa.
Muutokset ja vaikeudet ovat osa elämää, eikä niihin sopeutuminen aina ole helppoa. Jokainen selviytyy niistä omalla tavallaan ja ajan kanssa. Se, että tiedostat toimineesi joissain tilanteissa väärin, osoittaa kypsyyttä.
Oman itsensä löytäminen on suuri haaste, ja itsestään löytää uusia puolia läpi elämän. Älä säikähdä, jos joskus huomaat toimivasi tavalla, joka ei "tunnu oikealta tai sinulle tyypilliseltä".
Tsemppiä! :)
Terveisin Jyväskylän NettiSaappaat Iida ja Jutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796