Sairastan pahaa jännityspäänsärkyä ja migreeniä ja tällä hetkellä päivittäinen kipu johon lääkkeet ei auta. Jos tiedät kokemuksesta jonkun fysioterapeutin/hierojan ym joka osaa oikeasti käsitellä niskaa/kallonpohjan/hartianseudun lihaksia, tekee mahd. akupunktiota ja ultraa ym..niin olisin kiitollinen tiedosta, kun ei haluaisi maksaa turhaan vaan saada oikeasti apua..Kiitos:)
Apua jännityspäänsärkyyn/migreeniin, pirkanmaa!!Neuvoja?
6
230
Vastaukset
- Lue tuo ketju!
- Hierojalle
Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)
- Miks laktoosittomall
Hierojalle kirjoitti:
Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)
??
Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?
Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
3.Bifidobacterium_"xxxxx".
>>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!
Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia - Toimiva linkki:
Miks laktoosittomall kirjoitti:
??
Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?
Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
3.Bifidobacterium_"xxxxx".
>>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!
Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia
- Kotikonsteja
Tampereen Terveystalon Antero Pilke on suosituslistallani. Jos häneltä ei löydy konstia, niin Kuopion Mehiläisen Sivenius osaa (kokemuksestani)! Kotikonsteja akupainanta (ei siis akupunktuuri) ja lymfahieronta itse. Olen pystynyt myös niskan seutua itse hieromaan.
Jos kotona on mahdollista, niin rakastelu poistaa lihasjännityksen kokemuksistani. - Jumissa
Mene ennemmin jäsenhierojalle. Fysioterapeutti ei auttanut ainakaan omaan pahaan niska-hartiakipuun ja siitä aiheutuvaan järkyttävään päänsärkyyn. Meni vain paljon rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709