Apua jännityspäänsärkyyn/migreeniin, pirkanmaa!!Neuvoja?

Hierojalle

Sairastan pahaa jännityspäänsärkyä ja migreeniä ja tällä hetkellä päivittäinen kipu johon lääkkeet ei auta. Jos tiedät kokemuksesta jonkun fysioterapeutin/hierojan ym joka osaa oikeasti käsitellä niskaa/kallonpohjan/hartianseudun lihaksia, tekee mahd. akupunktiota ja ultraa ym..niin olisin kiitollinen tiedosta, kun ei haluaisi maksaa turhaan vaan saada oikeasti apua..Kiitos:)

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue tuo ketju!
      • Hierojalle

Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)

• Miks laktoosittomall
        Hierojalle kirjoitti:

Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)

??
        Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?

Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        >>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!

Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia

• Toimiva linkki:
        Miks laktoosittomall kirjoitti:

??
        Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?

Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        >>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!

Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia

http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-1-l-a-2-l-b-ja-3-bif-probioottimhb-bakteerien-kayton-aloitus-vaiheittain/

• Kotikonsteja

Tampereen Terveystalon Antero Pilke on suosituslistallani. Jos häneltä ei löydy konstia, niin Kuopion Mehiläisen Sivenius osaa (kokemuksestani)! Kotikonsteja akupainanta (ei siis akupunktuuri) ja lymfahieronta itse. Olen pystynyt myös niskan seutua itse hieromaan.

Jos kotona on mahdollista, niin rakastelu poistaa lihasjännityksen kokemuksistani.

• Jumissa

Mene ennemmin jäsenhierojalle. Fysioterapeutti ei auttanut ainakaan omaan pahaan niska-hartiakipuun ja siitä aiheutuvaan järkyttävään päänsärkyyn. Meni vain paljon rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60