http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013110517688853_ul.shtml
"Vastausta voi kukin tulkita miten haluaa, mutta arvio on järisyttävä. Pelkästään Linnunradalla nestemäistä vettä sisältäviä, elinkelpoisella vyöhykkeellä tähteään kiertäviä planeettoja voi olla laskentatavasta riippuen pari miljardia tai jopa kymmeniä miljardeja."
Juuri noin vastauksia voi itse kukin tulkita miten haluaa, ja kyllä hulluja tulkkaajia aina löytyy, jos ei muualta niin sekarotuisesta jenkkilästä!
Late Lapista. SSSS Ry!
VUOSITUHANNEN VALE !
4
84
Vastaukset
- sitä toivomme
Nyt pitää sanoa että sinä peelo olet vuosituhannen vale, yritämme täällä palstalla uskotella itsellemme ettei sinunlaista peeloa olisi olemassakaan.
Ikävä kyllä emme ole saaneet uskoa toiveisiimme.
Voitko jotenkin auttaa ja hävitä vaikka Uralille norsunvittu päässäsi. - tiedä sitten
Siellä voi olla meitä sivistyneempiäkin eläviä, mehän ollaa vain apinalaji, tietoa on vaikea saada vielä ainakin.
Pienenä vihjeenä maailmankaikkeuden suuruudesta; omassa galaksissamme on arvioitu olevan 100 - 400 miljardia tähteä, eli jos otetaan varovaisin arvio eli se 10^11 tähteä ja jos voisi hypätä tähdeltä toiselle yhdessä sekunnissa, omien laskujeni mukaan kestäisi noin 3171 vuotta käydä jokaisella.
Kysynkin nyt, onko Late käynyt tarkastamassa jokaisen tähden ja todennut, että ei ole vesiplaneettaa tälläkään, eikä tällä, eikä tällä, kun on niin varma, että tutkimus on Millennium Falsehood.- Late Lapista.
Vettähän siellä voi ollakin, mutta kun tarvitaan happeakin jotta voitaisiin elää ! Ja jos siellä avaruudessa olisikin elämää, kyllä ne ottavat yhteyttä sitten kun katsovat sen tarpeelliseksi! turha sinne ja sen tutkimuksiin on rahojaan haaskata!
Katsopas vaikkapa sekarotuisia jenkkejä, ne ovat satsanneet rahojaan maailman ja avaruuden valloittamiseen, ja mikä on ollut tulos? KONKURSSI !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959