Epäasiallisuuksien vastapainoksi kerrottakoon että Lahdessa kiinalaisomisteinen studio Akupiste Vesijärvenkatu 3-5 on mitä paras hierontahoitola ilman mitään eroottisia palveluita. Tunnetuimpia ja suosituimpia hoitoja ovatten rentoutus- ja akupistehieronta sekä jalkahoidot ja -hieronnat kohtuuhintaisesti tunnin tai kahden sessiot. Suosittelen. Sain avun pitkäkestoisiin selkä- ja niskavaivoihin. Omistaja rouva ALan on alan erikoisosaaja.
Lahden Akupiste
Ent. kivulloinen rva
3
386
Vastaukset
- Lahtelainen toinen
Kuulemma on hyvä ja seksivapaa paikka.
- Viikonloppuna käynyt
Akupiste muuttanut 01.01.2014 Salpakankaalle, osoitteeseen Salpakankaantie 2.
Akupistehieronta mitä parasta, kahden tunnin hyvinvointipaketti aivan ehdoton, olen useamman kerran sen kokenut. Uutuutena kuumakivihieronta se pitää mennä kokemaan. Suosittelen paikkaa lämpimästi. - Vakiokävijämies 74 v
Pitääpä kokeilla hyvinvointipakettia. Minä olen käynyt Veskulla alkaen vuodesta 2009 ja jatkanut nyt 5. vuotta Salpakankaalla. Käyn kolmen viikon välein ja olen tyytyväinen. Otan tunnin rentoutushieronnan ja hierojana on rouva ALan. 9 point!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690