http://www.hs.fi/kotimaa/Helsingin huumepoliisin päällikköä epäillään törkeästä lahjuksen ottamisesta/a1384226707528?ref=tf_iHSisboksi300-artikkeli&jako=dca03aecbb198a43d51a4ef0c44c6104
Supokin, perkele vaikka olen luottanut heihin, enää ei kannta poliiseille puhua mitään.
Siis näin sotkee poliitikkopoliisit tavallisen rehellisen poliisin maineen.
En ole vuosiin luottanut poliisijohtoon, lahjottavissa .
Huora ja Poliisi ?
8
371
Vastaukset
- Lokistiikka
Että ei kannata puhua poliiseille mitään? Se on taas sitä sinun logiikkaa...
- kahveetunnilta
Joo menis töihin tämä turkishaalarihemmo jokikylältä!
- Pol-liisi
Arto tuo ilmi asiaa, mutta eikö pyhäjärvisten kestä sitä, että poliisikin on yksi meistä.
- Lokistiikka
Pol-liisi kirjoitti:
Arto tuo ilmi asiaa, mutta eikö pyhäjärvisten kestä sitä, että poliisikin on yksi meistä.
Tuo Arton ainainen ongelma on yleistäminen. Nyt kun yksi poliisi jäi kiinni epärehellisestä pelistä, niin hänen mielestään poliisille ei kannata puhua. Poliisit on varmaan kuitenkin ihmisinä sieltä luotettavimmasta päästä.
Katos kun nimettömät kommentoi, arkuuttaan !
Olen vaan vieläkin sitämieltä jotta poliisijohdossa on paljon rikollista ja sotkee tavallisten kunnon poliisien töitä.- kahveetunnilta
Ole mitä mieltä tahansa,mutta miten olisi työnteko välillä?Muista jos pottaa kiristää hilipase kahveeta naamariin ja turkishaalari päälle ja töihin siitä.......
On asiassa sekin puoli, jotta ennakkotietojen mukaan kyse olisi nyt seurantalaitteiden ostosta ilman kilpailuttamista.
On oikein jos ostaa parasta, eikä halvinta paskaa vaikka kuin pykälät vaatis ostaan halvinta.
Sama tuleee vastaan rakentamisessa, halvin ei aina ole paras.- velekaa vaan
Hyvä Kreikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969