Ne ovat valetta. Eivät kuulu kristityn ihmisen päivälukemisiin. Horoskoopit kuuluvat samaan kategoriaan meedioiden, ennustajien, noituuden, s:n palvomisen, taikauskon ym. kanssa. Jos pidät itseäsi kristittynä ihmisenä, niin älä sorru näihin valheisiin.
Ettekö tajua horoskoopeista
5
139
Vastaukset
- kyselijä
Oletko Jousimies vm 1985?
- Herätys
En ole.
Miten voitte uskoa horoskooppeihin, jotka ovat monissa lehdissä tavallisten toimittajien sepittämiä höpöjuttuja? Se toimittaja kirjoittaa, jolla on eniten aikaa. Toimittajat naureskelevat partoihinsa, kun ihmiset näitä lukevat ja uskovat.
Toisissa lehdissä taas tekijä mainitaan nimeltä. Siis tekijä, joka itsekin ilmeisesti uskoo näihin valheisiin ja saa vieläpä palkkaa ihmisten harhauttamisesta pahuuden puolelle. - luonteetkunniaan
Herätys kirjoitti:
En ole.
Miten voitte uskoa horoskooppeihin, jotka ovat monissa lehdissä tavallisten toimittajien sepittämiä höpöjuttuja? Se toimittaja kirjoittaa, jolla on eniten aikaa. Toimittajat naureskelevat partoihinsa, kun ihmiset näitä lukevat ja uskovat.
Toisissa lehdissä taas tekijä mainitaan nimeltä. Siis tekijä, joka itsekin ilmeisesti uskoo näihin valheisiin ja saa vieläpä palkkaa ihmisten harhauttamisesta pahuuden puolelle.Horoskoopit on tärvelty ja häpäisty uutislehtien kautta. Kuka sellaista juttua pitää pystyssä ja miksi? Ihmisluonteet eivät ole päivähoroskooppeja yms. vaan horoskoopit kertovat sen, millainen ihmisen luonteen pohja on. Sama juttu uskonnoissa. Lahkot tärvelevät niiden sanoman. Yksi esimerkki tässä: "Ensin on tehtävä syntiä että pääsee taivaaseen koska Jeesus sanoi etteivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat." On tosi älytöntä juttua!
Jos horoskoopit on roskaa, niin miten pystytään laskemaan merko tarkasti ne luonteet, jotka ovat väkivaltaisimpia, mitkä eniten poliisin vastaisia, mitkä todennäköisimmin ryöstävät siwoja, ja mitkä harhautuvat pedofiliaan helpommin? Olen tutkinut näitä asioita, ja todennut: ihan sama mitä tietämättömät sanoo, olen tutkinut, ja näen faktat.
- puolukka
Saako olla utelias mikä olet horoskoopiltasi (siis vaikket uskokaan niihin) joka et usko horoskooppeihin?
- luonteetkunniaan
Totta tosiaan. Herkkäuskoisia ihmisiä on yllättävän paljon. Annat koraanin niin kohta se kumartaa. Anna raamattu niin se alkaa paasaamaan. Useimmissa evankeliumeissa ei kielletä horoskooppeja. Itse puhuisin ihmisluonteen ajan seurannasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784