Onko kokemusta kivespainoista? itse juuri hommasin sellaiset. 450 gr...
Kivespainot?
10
270
Vastaukset
- Mitä kivaa?
Mitä niillä tekee?
- no tietysti!
Treenataan kiveksiä tietysti. Naiset tykkää kun miehellä on isot, lihaksikkaat pallit.
- tshihihiii
no ne on kivat kun menee vaikka johonkin huoltoaseman vessaan paskalle niin kilisee ja kolisee kivasti pytynreunoihin.. aiheuttaa vähän hämminkiä naapurikoppeihin... lisäksi lentokentän turvatarkastukseen saa uutta jännitystä kun pääsee takahuoneeseeen tarkempaan syyniin.. voi pojat kyllä elämä vasta aukeaa kun tuollaiset laittaa, myös hittituote julkisissa kylpylöissä ja saunoissa..
- Joskus miettiny
Ei, mutta kerro sinä kun olet kokeillut ja käyttänyt.
- maratoonari
Liian painavalla painolla aloitit,venytys on niinkuin maratooni ei sprintti
Juu huomasin, 250 gr olisi sopivampi....
- maratoonari
Lisäksi tähän hommaan jää koukkuun,ei voi olla ilman painoja.Kylmä talvi ei oikein otollista aikaa eli pidä kassit lämpöisenä esim.sukassa
- maratoonari
Pari viikkoa mennyt,onko kassit laskeutunut.Paras tulos kun käytät 24/7,alku aina hankalaa,ensimmäinen tuuma vaikein
- ruotsinkielinen
Minä en tarvitse sellaista!Minulla on niin iso pitkä kivipussit kuin sonni!
- Mitä kivaa?
Mitä niillä tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969