Onnistuuko ... noin vaan ?
Tässähän olis vähän niinku tilin paikka.
Lapsi sijoitukseen sisarelle?
2
173
Vastaukset
- Ikuisesti äiti.
Kuka antaa oman lapsensa KENELLEKÄÄN rahasta? Jos edes harkitsee tuollaista, niin lapsen kannalta todellakin lienee parempi päästä sijaisperheeseen. Tosin jos tuo kyseinen sisko olisi valmis tuollaiseen järjestelyyn (ottaa lapsen ja antaa rahat vaikka lapsen sijoitukseen ei mitään järjellistä syytä (vanhempien alkoholismi, väkivalta, lapsen heitteillejättö tms.) - suoraansanottuna perheensisäistä ihmiskauppaa!), ei ehkä siskostakaan ole tuolloin sijaisvanhemmaksi. Miten kenenkään ajatusmaailma voi olla näin sairas?!? Tosin eikö tämänkin aloituksen pitäisi löytyä tuolta bio-palstalta, kun kirjoittajakin on ihan selvästi joku hyvin epätoivoinen bio!
Jäi vain kiinnostamaan, että mihin aioit ne lapsesi myymisestä saamasi rahat sitten kuluttaa? Alkoholiin, vaatteisiin, huumeisiin? Niinkö halvalla luopuisit omasta lapsestasi? Näin biona en voi käsittää miten joku voi edes harkita tuollaista? Oman lapsen takaisin saaminen oli parasta mitä minulle on tapahtunut. Yhtä tärkeä hetki wlämässäni, kuin lapseni syntymä. Sinä et ansaitse lastasi, jos edes kykenet vitsillä ehdottamaan tuollaista! - sijarina
Ymmärsinköhän kysymyksen ihan oikein..? Kuullostaa karmealta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745