Kännyt ja netit kiinni, myös meillä valtuustossa.
http://yle.fi/uutiset/lahden_kaupunginvaltuustossa_raplataan_kannykoita__puheenjohtaja_paimentaa_keskittymaan/6939547
Kokous; keskittymistä työhön
7
157
Vastaukset
- Tämä nähty jo
No, emme kyllä enää näe emmekä tiedä, mitä valtuutetut touhuavat kokouksessa, Pyhäjärvellä. Namo on määrättömän ajan telakalla, ties kuinka kauan, sen yksi herra tietää..., ja kun on kysymys tietystä herrasta ja hänen hännystelijöistään, tauko on piiiiiiiiiiiiiitkä, veikkaan 2016 loppupuolelle.
Muistin virkistykseksi, v.2013 valtuuston kokouksista nähtyä
-nyrpeitä naamoja
-lysähtäneitä hartioita
-silmäniskuja
-nyökytyksiä
-puhelimen kaivelua ja selvää viestin kirjoitusta, lukuja kyllä paljon
-sukankutomista
-tiivistä olemista " niin olevinaan"
-supatusta
-pupatusta ja pöhinää
-eturivin istujien pönäkkää puuttumista puheenvuoroihin Kyllä se Namo alottaa lähetykset vielä tämänvuoden puolella.
- kummajainen
Onko tieto oletusta vain oikeinko asiaa?
- kamera käy
Joko nettite-esiintymiskouluttaja on varattu, hyvät valtuutetut?
Suorassa lähetyksessä kun ei voi korjata jos tulee epäsopiva ilme tai ele tai puhe enää nielaista..se menee raakana totina kuulijoille katselijoille. - eimuutamahdollisuutt
Siihen palkataan joku kouluttaja hyvä-veliyhteisön sukulaisista 500€ /h alv.
- tuppisuuna parempi
Aivan, ei mielellään Mummo´yhteisöstä taidot ei vielä riitä kuin suun mutrutukseen kuin olisi jotain tulla sanoiksi.
- 984938493848
Kylläpä se Raijakin läprää sitä tablettiiaan koko ajan, ei taida muisti enää pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969