Auttakaa. Alan olla henkisesti todella huonossa jamassa tämän syömishelvetin takia.
Taustaa: n. 5 vuotta ednosta, n. 9kk anorektinen kausi ja pian vuosi bulimiaa takana. Diagnooseja ei ole mutta en ole niin tyhmä etten tietäisi mitä tämä touhuni on. En halua enää oksentaa. En halua ikinä enää ahmia enkä tuntea vastustamattomia ruoan himoja. Elämäni on pilalla tätä menoa, ruoka on mielessäni koko ajan, joko himoina tai välttelyn kohteena.
Haluan parantua bulimiasta ja siitä, että ruoka hallitsee mieltäni ja toimintaani. Terapia ei kuitenkaan tunnu auttavan koska siellä kehotetaan aina lopettamaan laihdutus, mitä yritänkin jonkin aikaa mutta jossain vaiheessa aina tulee kituuttamisen aika ja jossain vaiheessa taas ahmiminen & oksentaminen.
Pyydän siis neuvoja, miten parannun bulimiasta mutta laihdun ja tulen terveeksi samaan aikaan? En tavoittele sairaalloisen alhaista painoa, 46-47 kg riittää. Mieleni on aivan sekaisin enkä tiedä syömisestä tai syömättömyydestä mitään enkä hallitse itseäni tai himojani. Ruoka, taisiis herkut, ovat minulle huumetta joita ilman elämä tuntuu apealta.
Miten parantua bulimiasta ja laihtua samaan aikaan?
Rikkinäinen
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764