Minulla on marraskuun laskutiedoissa lukema 5.455 € niin tuleeko mulle 50 ekun lasku ???????????
Miten tekstarilla kysytään saldo ???????????????
Häivyn tuosta puljusta heti kun tuo määräaika kohta loppuu.
Nyt eivät noudata sääntöjäkään vaan siirtävät omaguruun ja se maksaa hel... maltaita ja eivät edes kerro mihin siirtävät saat....
MITEN SAUNALAHDEN SALDO TULKITAAN ?????????????
1
327
Vastaukset
Hei voi gele,
mikäli tarkastat liittymäsi saldon OmaSaunalahti-palvelusta osoitteessa oma.saunalahti.fi kohdasta GSM-liittymät ja mobiililaajakaista > Saldo ja puheluerittely, näet kuukausimaksujen ulkopuolisen saldokertymän. Laskun loppusummaan lisätään siis kuukausimaksut sekä mahdolliset muut veloitukset, joita voi olla esimerkiksi palveluiden muutosmaksut tai maksukehotukset.
Marraskuussa sinulle lähetetään lasku, joka sisältää lokakuun käytön sekä marraskuun kuukausimaksun. Jos haluat tarkastella uusimman laskun tietoja, sinun kannattaa tarkastaa laskun sisältö OmaSaunalahti-palvelussa kohdassa Laskujen selaus ja maksaminen > Laskutus > Laskunumero.
Voit kysyä saldon maksuttomalla tekstiviestillä lähettämän sanan SALDO numeroon 16304. JOs sinulla on käytössä pakettiliittymä, saat selville pakettiin sisältyvän käyttösi lähettämällä sanan PAKETTI numeroon 16304.
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826