Kaverilla ja minulla meni noin 1400 € osittain hukkaan kuninkaan räätäripalveluita ostettaessa pari vuotta sitten .
Varokaa Kings räätäriä
8
380
Vastaukset
- 3yrq99g
Kerro nyt vähän enemmän? Tätä räätäliähän suositellaan yleisesti.
- eruoonn
provo. Itse teetin 2500 eurolla viime vuonna. hyvää laatua.
- Saapumaton paketti
12 paitaa,puku, 6 pitkät housut.3 shotsit, osa roskiin kun olivat raaka versioita eikä valmiita.
Teettäkää ihan rauhassa missä haluatte .
-teetin tänä vuonna Tonilla 6 paitaa a37€ kpl hyviä tuli.
-kohtuu hinta hyvistä paidoista.
-jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa mutta minusta jos maksaa kunnon hinnan
niin pitää saada ehtaa tavaraa vai mitä.
Siiis opas porukka suosittelee kirjasissaan jostain syystä joitain toimijoita.
- en usko
1400 eurolla saa melkoisen kasan vaatteita....
- Tyhmä maksaa
Totta
-tyhmiä oltiin mutta kaverini on aikaan saanut hyvää tavaraa k:ta ,
ei osattu varoa ja kamat saatiin jus ennen pois lähtöä . - tosiinolootaa
Tyhmä maksaa kirjoitti:
Totta
-tyhmiä oltiin mutta kaverini on aikaan saanut hyvää tavaraa k:ta ,
ei osattu varoa ja kamat saatiin jus ennen pois lähtöä .Aloittelijan virhe. Kamat just ennen lähtöä. ilmeisesti eka kerta,kun vaatteita teetettiin. Tosi nolo juttu.(
- oppaille provikkaa
tosiinolootaa kirjoitti:
Aloittelijan virhe. Kamat just ennen lähtöä. ilmeisesti eka kerta,kun vaatteita teetettiin. Tosi nolo juttu.(
Tilauksesta kesti 9 vuorokautta saada kamat
- Jukka, Vantaa
Voin vahvistaa tämän. Kings tailorin laatu ei ole sitä mitä ennen. Paidat huonosti ommeltuja, napinlävet rispaantuu ja napit lähtee irti. Puku "valmistui" monien korjausten jälkeen päivää ennen lähtöä. Korjaukset oli tehty ainoastaan niihin housuihin mitä sovitettiin liikkeessä. Mistään vaatteista ei tullut kunnollisia ja osa meni suoraan roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784