Olen tutustunut netin kautta mieheen joka asuu pakolaisleirillä Afrikassa. Hän on tällä hetkellä pakolaisena, ei omassa kotimaassaaan. Vaikka emme ole vielä tavanneet, olen ystäväystynyt todella hyvin hänen kanssaan. Olemme lähetelleet sähköpostia ja puhuneet puhelimessa.
Haluaisin että mies voisi tulla Suomeen minua tapaamaan. Onko se ihan mahdotonta hänen pakolaisuutensa vuoksi? Maksaisin kyllä hänen matkansa ja oleskelunsa. Vai olisiko minun järkevämpää lähteä Afrikkaan miestä tapaamaan ja katsomaan voiko suhteemme edetä seuraavalle tasolle?
Miten mies Suomeen
13
346
Vastaukset
- Hepokatti
Pakolaisleirillä ei ole nettiä
- maantiellä
Jaa eikö prepaid? Nettitikku? Missä tynnyrissä sinä olet ollut?
- reality=asian women
Ap ettei vaan ois käyny niin,että olisit tutustunut jossain sademetsissä tai leireillä aasialaiseen naiseen?
Olet suomalainen mies joka haluaa provota.
Kävi miten kävi kiinnostaa kuulla miten kävi.
-Voisitko mennä jonkun vapaaehtoisjärjestöjen kautta vapaaehtoistyöhön sinne?- tiina2
Kuulostaa tosiaan erikoiselta, että pakolaisleiriltä voisi päästä nettiin.
- Lapsellista touhua o
Viesti on provo jos ei joku tajunnut
kirjoittaja on tod.näköisesti siihen muutaman ryhmään kuuluva joka käy tällä moku palstalla ahkerasti kehumassa aasialaisia naisia ja moittimassa suomi naisia aloittelemassa afrikkalaisista tai muslimi miehistä loukkaavia tai rasistisia aloituksia. - siider Lissu
Lapsellista touhua o kirjoitti:
Viesti on provo jos ei joku tajunnut
kirjoittaja on tod.näköisesti siihen muutaman ryhmään kuuluva joka käy tällä moku palstalla ahkerasti kehumassa aasialaisia naisia ja moittimassa suomi naisia aloittelemassa afrikkalaisista tai muslimi miehistä loukkaavia tai rasistisia aloituksia.Sinä Se löydät aasialaisia joka viestistä, toisilla on kotonaan kukkatapetit sinulla niissäkin löytyy aasialaisia kukkien tilalla. Pitäiskö jo tilata se aika oma lääkärille nainen? Alkaa vaikuttaan huolestuttavalta, ja vaaralliselta. Onkohan viranomaiset huomanneet jo saman?
- Jahas.,
Että tällainen provo tällä kertaa.
- Miten on?
Yleensä ulkomaalaiset miehet osaavat englantia että heidän kanssaan voi kommunioida jos eivät suomea osaa,harvemmin törmää sellaisiin tapauksiin jotka eivät osaisi edes sitä edes jotenkin tai peräti laisinkaan.
Mutta ihmettelen miten miehet kommunikoivat aasialaisten ja venäläisten naisten kanssa jos eivät osaa sen maan kieltä mistä nainen on lähtöisin ja jos ei nainen osaa suomea puhua(mitä tuskin puhuu jos ei koskaan ole suomessa asunut)
yleensähän ei Aasialaiset naiset osaa enkkua(joitain harvoja tapauksia voit löytää) ei edes sitä alkeelisinta,että vois edes joten kuten kommunikoida ja tästä on ollut puhetta muinoin palstan miestenkin kesken(kieli ongelmasta) ja minun tietääkseni ei venäläistenkään keskuudessa ole kovin yleistä englannin kielen taito kuten ei ukranalaistenkaan.Toissa kesänä oli jotain kesä työntekijöitä meidän paikkakunnalla Ukrainasta ja koetin jutella heidän kanssaan,merkillistä oli,että ei edes nuoriso osannut puhua saati ymmärtänyt.
Mietin,että miten miehet tai kuka tahansa pystyy puhumaan jos ei ole naisella minkäänlaista kielitaitoa/ymmärrystä?
Ja nämä palstan miehet kehtaavat vielä tulla ja moittia ulkomaalaisia miehiä oppimattomiksi kjehkjehhhh.. hahaha
Huvittavaa kerrassaan. - Sitä varten
Miten on? kirjoitti:
Yleensä ulkomaalaiset miehet osaavat englantia että heidän kanssaan voi kommunioida jos eivät suomea osaa,harvemmin törmää sellaisiin tapauksiin jotka eivät osaisi edes sitä edes jotenkin tai peräti laisinkaan.
Mutta ihmettelen miten miehet kommunikoivat aasialaisten ja venäläisten naisten kanssa jos eivät osaa sen maan kieltä mistä nainen on lähtöisin ja jos ei nainen osaa suomea puhua(mitä tuskin puhuu jos ei koskaan ole suomessa asunut)
yleensähän ei Aasialaiset naiset osaa enkkua(joitain harvoja tapauksia voit löytää) ei edes sitä alkeelisinta,että vois edes joten kuten kommunikoida ja tästä on ollut puhetta muinoin palstan miestenkin kesken(kieli ongelmasta) ja minun tietääkseni ei venäläistenkään keskuudessa ole kovin yleistä englannin kielen taito kuten ei ukranalaistenkaan.Toissa kesänä oli jotain kesä työntekijöitä meidän paikkakunnalla Ukrainasta ja koetin jutella heidän kanssaan,merkillistä oli,että ei edes nuoriso osannut puhua saati ymmärtänyt.
Mietin,että miten miehet tai kuka tahansa pystyy puhumaan jos ei ole naisella minkäänlaista kielitaitoa/ymmärrystä?
Ja nämä palstan miehet kehtaavat vielä tulla ja moittia ulkomaalaisia miehiä oppimattomiksi kjehkjehhhh.. hahaha
Huvittavaa kerrassaan.Kieliä opiskellaan.
Itse olen opiskellut venäjää. - sitä saa mitä tilaa
Miten on? kirjoitti:
Huvittavaa kerrassaan.Niinhän ne onkin. Tälläkin hetkellä parhaiten työllistyvät tulevat Aasiasta Nepalista ja Filippiineiltä...ja molemmissa maissa englannin kielen taito korkealla. Erityisesti lämmittää sekin, että heistä ei ole myöskään rikostilastoja kartuttamaan liiemmin, toisin on monen kultu puntsi pum pum maan kansalaisten kohdalla. Syytön minä olen siihen, että mainitsemani maan ihmiset sopeutuu ja sinun ukkelis väestä erittäin moni taas ei. Itsehän tätä kerjäät noilla aasialais naisten alustamis jutuillas. Mistä lie ukkelis kotoisin, kun et kehtaa edes kertoa ja olet noin katkera, taidat itsekkin tiedostaa et olet iskenyt kätes paskaan, ja kukaan suomimies joka itseään kunnioittaa ei ulkkismiehen kanssa pyörinyttä ota. Aamen, joko riittää vittuilu vai joko osaat pitää nassus kiinni? Nyt muutti linja, koska et osaa olla solvailematta olla ja aina väität suomi-aasia parien miesten noita solvauksia laittavan aiheettomasti, niin nyt alkaa tuleen sulle jokaiseen väkerrykseesi sitten kunnolla takaisin, kunnes älyät lopettaa syyttömille kostamisen. idiootti.
- vaikeet on
Joo, on mahdotonta.Ei saa viisumia, Ei saisi, vaikka ei olisi pakolainen ja leirillä, ei ehkä saisi, vaikka lähettäisi edestakaiset lentoliput, kutsut sun muut systeemit mitä vaaditaan ja kustantaisit ja majoittaisit täällä olo ajan. Nyt on ainoa keino painua sinne ja mennä naimisiin ja hankkiutua raskaaksi ja yrittää sen jälkeen jotenkin keplotella tyyppi maahan esim. ostamalla jostain väärennetyt europaperit.
- desdee
Tuttu tilanne itsellenikin.Täällä on aiheesta ja muutenkin Suomeen asumaan muuttamisesta erittäin asiapitoinen blogi: www.asumaansuomeen.fi
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826