Palstan lopettaminen ei yllätys

Palstan lukijat ovat kolmen vuoden aikana saaneet todellisen kuvan kirkon kasvoista, joka ei ole kirkon etu.

Kirkon keskustelijat ovat olleet aika usein altavastaajina keskusteluissa, johtuen enimmäkseen tietämättömyydestä.
Sensuuri on iskenyt usein keskultaessa kirkon kannalta negatiivisista asioista, toisaalta moderointi on sallinut jatkuvasti ei-uskoviin kohdistuvat solvaukset ja suuri osa viesteistä koskeekin ihan muuta kuin kirkon toimintaa.

Kirkolla on nyt tarkoitus lähettää palkkaamansa keskustelijat eri palstoille mainostamaan tuotettaan, joka nykyisissä Suomi24-säännöissä on kielletty.

Keskusteluissa ei koskaan voi olla edes samalla viivalla, kun toinen keskustelee omalla mielipiteellään ja toisella ei saa olla omaa mielipidettä, vaan palkanmaksajan mielipide.

8

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilavitkutinsentään

Mikähän siitä tulee, kun joku Kaisa-pappi kirjoittaa "Sirkat ja hyönteiset"-palstalle seuraavaa.

"Huomenta!
      Viikon päästä ensimmäisenä adventtisunnuntaina on yleensä ollut suosituin ajankohta järjestää Kauneimmat joululaulut. Mutta niitä lauletaan yleensä myös Loppiaisena, jos tänään tai ennen joulua et ehdi yhteiseen laulutilaisuuteen niin tulkaa Loppiaisena:"

• Mirka ......,

Kirkko pissasi kintuilensa tällä saitilla. HEH HEH HEH .....

• pikkukaheli

Ateisteilla meni hyvin, kun oli Mirka hhahahahahhahahahahhahahahahha

Mikä maine hahahahhahahahahhaha

• 4.15

Kintuillepa hyvinkin.

• tv121

Onko totta että tämä palsta loppuu vuoden vaihteessa.

• Kuten Mirka sanoi, kirkko lorotteli omille lahkeilleen.

Parasta olisikin se kun yleinen mielipide pakottaisi kirkon jatkamaan palstaa, jolloin heidän tekosistaan tulisi vieläkin tunnetumpia.

Avautuminen oli kirkolta hyvä asia, mutta he eivät kai osanneet olettaa että avautuneista asioista ei pidetä.

Ehkäpä kirkko nyt suuntaa enemmän yksisuuntaiseen toimintaan, jossa toisella osapuolella ei ole mahdollista vastata.

• zyrt

Eipä näytä vielä loppuneen. Mutta jos aamulla joku on hereillä, niin ehkä laitetaan pakettiin, vaikea sanoa. Millä nikeillä he mahtavat tulla esimerkiksi ateismipalstalle?

• En minä ole huomannut mitään altavastaavuutta, eihän tämän palstan edes pitäisi olla mikään ateistit vs. papit. Olen ollut tällä palstalla sen perustamispäivästä saakka ja eniten jäi harmittamaan Mirkat ym. trollaajat. Kirkko on ollut oikein asiallinen ja fiksu, en olisi enempää toivonut. Joitakin oikein hyviä keskusteluja täällä on ollut, mutta harmi kyllä tosi paljon myös trollailuja. Ehkä palstan voisi aukaista taas sitten joskus uudelleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60