Remulta uusi jykevä aluevaltaus. Markus Selinin tuotantoa oleva "Uimamaisteri" toimintakomedian yhdessä pääroolissa nähdään mm. Remu Aaltonen. Hänen roolihahmonsa on Lido Mähönen, työtön roudari varjoisilta kujilta, joka etsii kultaista oksaa ryhtymällä uinnin opettajaksi, ensi keväänä valmistuvassa kotimaisessa toimintakomedissa. Muissa rooleissa muun muassa Jasper Pääkkönen, Samuli Edelman ja Juha Veijonen. Naisrooleissa Kuustosen sisarukset ja Hannele Lauri heidän mummonaan.
Tässä tulevan suurtuotannon traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=A72wHzCAzL4
Remu toimintakomedian päärooliin
3
195
Vastaukset
- plays/and Hurriganes
Toki Remu oli voinut tehdä tuota keikkaa enemmänkin nimellä Remu plays Hurriganes. Siinä tausta ukot olisivat voineet vaihtua vaikka kuinka paljon.
Jotenkin noi enemmän originellit olisivat sitten olleet enemmän noita ”oikeita Hurriganesseja”.
Toisaalta Remu tekee bändillään mitä itse haluaa. - Öljymiehet
Toi Texas Oil on ehdottomasti yksi tiukimmista roketti roll bändeista Suomessa.
Tekee juttuja Hurriganes henkeen, mutta ei ole kielteisessä mielessä kopio.
Kannattaa tutustua! - ouräkjamamana
Jos tulee suomenkieliset tekstit elokuvaan, ni sit voi toimia. Muuten Remun läsynlupista ei saa mitään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709