Voiko saunalahden prepaid liittymän saldon tarkistaa netistä ? Oma liittymä on käytössä kauko-ohjattavassa pistorasiassa eikä aina viitsisi käydä mökillä avaamassa sitä, vaihtamassa kortti kännykkään jne..
prepaid saldon
7
5009
Vastaukset
- Milläpä tarkistat?
Soita Saunalahteen.
Saunalahti auttaa aina.
Kantaa vaikka Saunaan vedet.
Ilman sim yhteyttä vaikea tarkistaa ellet ole rekisteröitynyt johonkin Oma liittymään. Etänä ei saldoa oikein saa mitenkään tarkistettua. Prepaidin saldon voi tarkistaa netissä osoitteessa http://prepaidinfo.saunalahti.fi
Tosin kortti on siltikin oltava lähistöllä, tuosta menee varmistusviesti tekstiviestinä liittymään.
Muita saldon tarkistustapojahan on lähettää tekstiviesti TILI numeroon 18258, tai Puheportaalin numeroon 050905559
- Mikko / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- 77543
Minulla on Saunalahden prepaid vastaavassa käytössä. Saldo näkyy oma.saunalahti.fi -sivulla ihan nätisti. (Olen ostanut ao simmin suoraan Saunalahdelta - eli minut on tunnistettu, jonka takia tieto näkyy em paikassa.)
- 77543
Jatkona edelliseen: unohtui kertoa, että myös normaali puhelinliittymä on SL:n.
- Anonyymi
Pääseekö oma.saunalahteen milläkö tavalla, pitääkö kirjautua vai miten ?
- dsfgsfdsafadfadf
tuota, mihinkäs se saldo tuossa käytössä vähenisi? olettaen että se on puhelinyhteydellä toimiva pistorasia, eikä data.
jos voimassaoloaikaa mietit, niin prepaidillahan on se kiinteä aika, jonka liittymä on voimassa joka latauksen jälkeen. pistät vain sen päivämäärän ylös.
jos se taas on datayhteydellä toimiva raspberry/mokkula/tellstick -viritelmä, on siihen helppo skriptata saldon tarkistus etänä.
(wgetillä prepaidinfo.saunalahti.fi)- hups
"tuota, mihinkäs se saldo tuossa käytössä vähenisi?"
No kun se laite kuittaa jokaisen käyttäjän toimenpiteen tekstiviestillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826