Siis seksiseurana.
Minkä ikäisiä miehiä 22-vuotias nainen kiinnostaa?
18
617
Vastaukset
- tietysti
ainakin minua! terveisin 19v himokas inttikundi
eiköhän ihan laidasta laitaan.
- jope20
Kerro lisää millaista seksiä haluaisit.
Minua ainakin kiihottaa jo nyt ajatus 22 vuotiaasta. - minä
Etköhän sä kiinnosta ihan kaikenikäsiä. Esim. 22 vois olla hyvä ikä.
Mikä sua ittees kiinnostaa? - TänneVaan
Täällä varakas ja vaapaa kuuskymppinen olis oikein kiinostunut.
Olen 49v ja kyllä kiinnostaa
Minä olen vähän päälle 40 ja minua ei kyllä ihan nuoret naiset liiemmin kiinnosta. Eipä myöskään kovin vanhat vaan lähinnä itseni ikäiset plusmiinus 5-8 vuotta.
- viiskyt v
No varmaan kaikenikäisiä. Olen 50 ja olis se aika huikea kokemus saada noin nuorta naista ja yhtä mahtavaa olis myös antaa.
- ällöö....
Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa
- öllöö....
ällöö.... kirjoitti:
Hyi hitto voiko olla sairaanpaa kun joku vanha käpy painaa parikymppistä likkaa
paremminkin näin päin:
Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa. - 8k5746
öllöö.... kirjoitti:
paremminkin näin päin:
Hyi hitto voiko sairaampaa olla kuin että joku parikymppinen ritsa-reva anelee aikamiestä hommiin. Eihän rotsa-revalla kestäisi edes paikat tositoimissa.Et kai oikeesti luule, et aloittaja on nainen?
- kakskeetkaks
22v ja kiinnostaa todella paljon ;)
- Näinpä..:)
34v mies ja kyllä kiinnostaa. Aika paljonkin:)
Jos vaan mahdollisuus tulee, niin kyllä harrastaisin seksiä tuon ikäisen kanssa. - reikärassari
panisin satavarmasti. paitsi jos olet ruma
- jtrheg
Skaala lienee about 16-100v, mut uskoisin, et enimmäkseen 20-30 -vuotiaita
- Panisinsua2
Kyllä mä 33-vuotiaana mielummin nusasen 18-22 vuotiaita tyttöjä. Mua on aina kiinnostanut nuoret tytöt. Ei haittaa,vaikka ois 16-vuotiaskin.
Tietenkin pitää olla solakka tyttö eikä mikään mörssäri.- +kolkytvee
Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.
- ewtawetaewt
+kolkytvee kirjoitti:
Mut miks? Itel kokemus 18-vuotiaasta ja 21-vuotiaasta ja olivatpa paska seksikertoja. No, ei voine yleistää.
Samaa olin kysymässä, kerran olen 19 vuotiasta nussinut sekä kaksikymppistä ja ja jopa sitä 16 vuotiastakin kun en tiennyt että oli niin nuori ja täytyy sanoa että mitään en olisi menettänyt jos vaille näistä olisin jäänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969