http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288626895218.html
Eli siis uusimpien tutkimusten mukaan sian ja apinan puolivälilaji :G :D
Voi poijjaat.
Minä uskon mieluummin raamattun.
Ihminen on nyt puolivälilaji :D :D
14
<50
Vastaukset
- toden totta
http://areena.yle.fi/tv/2081996
Tässä lisää puolivälilajeja. Niitä on nyt löydetty Helsingin Kontulasta - siinäkö syy
No joskus kyllä perjantaiöisin katuja talloessa tää on tullu hiukan mieleen.
- siinäpä se
Tuotahan se kaarnekin tuolla on selittänyt.
Totta totisesti. - Tiede Tappaa
Ateistinen tiede tempaisi jälleen! Eikö noita hulluja saada mitenkään kuriin?
Niin....Sian ja apinan välinen risteys kilpailee Raamatullisen väittämän kanssa. Siinä Raamatussa väitetään ikuisen olennon, joka ei ole syntynyt vaan on ollut ikuisesti olemassa, niin luoneen ihmisen....mullasta. Nuon vain tehneen ihmisen. Taikavoimat taisivat jäädä vaillinaiseksi, kun piti käyttää apuaineena maata.....
On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin nuo kaksi, mutta tuskin ne sinua kiihottaa...- miksi sä valehtelet
jutussa notaan ihan selvästi seuraavaa
"TIEDEMAAILMA EPÄILEE
McCarthyn mukaan uskomus siitä, että kaikki lajien sekamuodot ovat hedelmättömiä, ei pidä paikkaansa.
Ei ole kovinkaan yllättävää, ettei koko tiedemaailma ole ottanut avosylin vastaan McCarthyn hurjaa teoriaa"
joten miksi siis valehetelet että tiede olisi tempaissut jotain? - relax hei
miksi sä valehtelet kirjoitti:
jutussa notaan ihan selvästi seuraavaa
"TIEDEMAAILMA EPÄILEE
McCarthyn mukaan uskomus siitä, että kaikki lajien sekamuodot ovat hedelmättömiä, ei pidä paikkaansa.
Ei ole kovinkaan yllättävää, ettei koko tiedemaailma ole ottanut avosylin vastaan McCarthyn hurjaa teoriaa"
joten miksi siis valehetelet että tiede olisi tempaissut jotain?:D
- röf nöf kviik
Minua kyllä possuna loukkaa tuollainen. En usko sukuni koskaan sekaantuneen apinaan.
- älä valehtelee
sinä sitten unohdat kokonaan sen että edes tiedemaailma tai tieteentekijät ei usko sian ja ihmisen olleen ja tuottaneen ihmisen. tuo ei ole tieteen väite.
tuo on yhden höyrypään horinoita.- mitä itket
No hänhän on tieteen tekijä :)
- hiphej
Aloittaja on tainnut käsittää väärin sen, mitä tarkoittaa puolivälilaji. Se ei tarkoita sitä että kaksi lajia risteytyy keskenään. Se tarkoittaa että yksi laji on vähitellen kehittymässä toiseksi lajiksi. Esimerkiksi kalan evät ovat kehittymässä jaloiksi, jolloin siitä tulee vähitellen jokin uusi maalla elävä laji.
- hih hih hih
Onko kalan evät muuttumassa jaloiksi jollain kalalla.
- .....
hih hih hih kirjoitti:
Onko kalan evät muuttumassa jaloiksi jollain kalalla.
Niin me kuulemma ollaan ammoisina aikoina vedestä maalle kömmitty ja raajat saatu.
Tälle trollille annan arvosanan 3. Tosin lienee se sama trolli, jolle edellisestä trölläyksestä ja älämölöstä annoin vain 2 pistettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049