onko teillä esim. jotain perinteitä
miten persut juhlivat itsenäisyyspäivää
12
<50
Vastaukset
- näin meillä
Leijonariipus kaulaan, persupipo päähän ja poikain kanssa persheilemään.
- Majava.D
Mikä itsenäisyys?
- juoppo persu
juodaan töppuksen kanssa kiljua puskassa ja imutellaan säätiöpersuja
- Tapoja on monia
Esimerkiksi ei nosteta lippua salkoon, minkä jälkeen mennään savusaunaan ja lopuksi avaudutaan Uuden Suomen Puheenvuorossa, kun mieli on taas niin pahana.
Sotaverteraanilla ratsastamisella ja homotanssilla on myös vankkumaton kannattajakuntansa. - ihan oikea persu
Suomenlippiu puolitankoon ja naapurista hakemaan pontikkaa, niin me täällä Karjalassa sitä vietämme!
- lieksan persu
lutikoita jahtaamme
- Ajattelin...
..ratsastaa naapurin sotaveteraanivanhuksella korttelipubiin. - On raukka niin iloinen kun häntäkin joku huomioi.
- satasen akka
Ei nuo peruSSkarvaperseäijät näköjään häikäile mitään! HUH HUH!
- kenttä pohtii
Kunnon perssu päästää itsenäisyyspäivän kunniaksi ruokapöydässä vähän juhlavamman keskaripierun?
- demutollo, jo
Paljasti demuhuomopuskan käytännön, mäntti!
kiitos kysymästä
minä valitsen aatoksi juomaksi appelsiinikiljun jota juotiin kun oltiin suorittamassa sivaria muiden persujen kanssa. katselen linnan juhlia ja runkkaan aina kun timppa volahtaa ruudussa. valtavan kokoinen pattingin pätkä on tietysti anuksessa.- pieruhumppapersu
Odotamme taas innolla, kun Timppa esittää Porilaistenmarssin pieruhumppaversiona. Sale nuorikkoineenkin haltioissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969