Elikkä noin 4kk vanha iphone nyt ylimääräisenä, ei kytky eli kaikki kortit toimii. ostokuitti takuu kuitti mukaan! ja tietysti alkuperäinen ostopakkaus!!
vain nouto, jos posti niin rahat tilille ja paketti postiin!
Hinta: 340
Yhteystiedot: artosalo@outlook.com
O: iPhone 5 16gb
5
206
Vastaukset
- Heikki P
tää jätkä on vietnamilainen huijari, 15-vuotias hlsingistä. tehty ilmoitus jo poliisille!
En tiedä mitä ajatteli kun linnavenkulaa huijasi! Aika rohkee poika..heh..- Heikki P
Ikävä juttu hänen kannaltaan....
Eli Pui Throng maksa rahani takaisin jos et halua ikävyyksiä tai lähetä puhelin ja heti!
Oikeudessa nähdään viimeistään.. Pakoon et pääse., poliisi vaikka hakee sinut oikeuteen Lohjalle. - EZE Bandidos 1%
Heikki P kirjoitti:
Ikävä juttu hänen kannaltaan....
Eli Pui Throng maksa rahani takaisin jos et halua ikävyyksiä tai lähetä puhelin ja heti!
Oikeudessa nähdään viimeistään.. Pakoon et pääse., poliisi vaikka hakee sinut oikeuteen Lohjalle.Palauta rahat 280e. Nordea pankkiin Lohjalle nimelläni. Sillä nimeni tiiät. ja puhelinnumeron. Eli maksuosoitus minun nimelläni ja osoitteellani sinne.
Nämä velat alkavat kasvamaan korkoa, niinkuin linnassakin oli tapana. - Buahahhahah
EZE Bandidos 1% kirjoitti:
Palauta rahat 280e. Nordea pankkiin Lohjalle nimelläni. Sillä nimeni tiiät. ja puhelinnumeron. Eli maksuosoitus minun nimelläni ja osoitteellani sinne.
Nämä velat alkavat kasvamaan korkoa, niinkuin linnassakin oli tapana.
- eze1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774