Kertokaapas vinkkejä, mihin kannattaa suunnata 31.12.2013 Ao Nangissa? Tai kannattaako lähteä sieltä jonnekkin muualle viettämään vuoden vaihtoa?
Kaikki vinkit tervetulleita. Vinkit saa siis olla rantajuhlaa tai jotain ihan muuta.
Mihin uutenavuotena?
2
243
Vastaukset
- kikkalainen
Oltiin kolme vuotta sitten uutena vuonna Aonangilla. Paljon oli kansaa rannoilla lähettämässä niitä paperilyhtyjä taivaalle; sellaisia kuin pieniä kuumailmapalloja. Niitä myytiin pitkin päivää ja lähettely kiityi puoltayötä kohti niin että vuoden vaihtuessa oli taivas täynnä. Hienolta näytti. Myös ilotulitus Aonanagissa oli ainakin silloin.
Monilla hotelleilla oli järjestetty o ia iltajuhlia illallispöytineen ja esityksineen, mutta käsittääkseni sieltäkin siirryttiin keskiyön aikaan ulos rannoille.
Muuta en osaa sanoa, mutta ulkona olisin ainakin itse.
Tänä vuonna vuodenvaihde Khao Lakissa. - 28x...
Menkää helvetis*sä Pattayalle uutenavuotena. Voi olla että on suurempiakin ilotulituksia maailmassa mutta sen veroisia en ole missään ikinä nähnyt.
Vuonna -10-11 olimme Paven kanssa tulossa rannalle vähän myöhässä. Biitsi on paras katselupaikka koska siitä näkee n. 2 km molempiin suuntiin. Ja taivas on todellakin pommeja täynnä.
Rantamamma toi meille vakkareille viltin missä köllimme koska kaikki rantatuolit olivat jo varattuja. Pommit kun parhaimmillaan paukkuivat niin Pave veteli onnellisena sikeitä... Sanoi herättyään että ei se mitään; tullaan ensi vuonna uudestaan...hieno asenne. Sen takia Paven kanssa aina mielelläni matkustelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690