Mitä mä teen? Mun vanhemmat riitelee tuolla ja äiti huutaa, että hakee eropaperit. Mä en kestä!! Mä oon aina kuvitellu et ne ei eroaisi ikinä.. ;_; !
Vanhemmat eroaa
3
94
Vastaukset
- kok emust a on
Ehota niile et se joka muuttaa pois muuttaa samaan kauounkiin/kuntaan, että asut kummankin luona 50/50.
Sä et voi tehdä mitään, koska se on vanhempiesi välinen asia, että eroavatko vai eivät. Valitettavasti.
Voin kyllä lohduttaa sillä, että silloin kun eropapereilla uhkaillaan, niitä harvemmin oikeasti haetaan. Jos kaksi ihmistä on oikeasti eroamassa, se lähtijä ei yleensä jää väittelemään toisen kanssa, että erotaanko. Paperit on silloin jo haettu ja annettu, ja enää keskustellaan siitä, että miten erotaan.Moi!
Uskon, että ajatus vanhempien erosta on varmasti pelottava. Vaikka päätös sinänsä onkin aikuisten välinen asia, koskettaa ero kuitenkin aina myös lapsia ja vaikuttaa koko perheen elämään suuresti.
Ehdotan, että puhut vanhemmillesi asiasta ja kysyt rohkeasti, ovatko he tosissaan eroamassa vai mistä on kysymys. Voit kertoa heille, että sinusta tuntuu pahalta kuunnella eropapereilla uhkailua ja että heidän riitelynsä vaikuttaa myös sinuun. Jos aikuisilla on ongelmia, heidän energiansa voi helposti mennä keskinäisiin välijenselvittelyihin ja voi käydä niin, että lasten näkökulma asiassa unohtuu.
Toivottavasti asiat kääntyvät vielä parempaan päin.
Sanna
NettiSaapas
Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826