osaamattomat TYPERYKSET!
Suomi24:ää pyörittävät
5
159
Vastaukset
Perustele vähän sanomaasi äläkä heittele tuollaisia suuria lauseita noin vain. Osaat näköjään kirjoittaakin. Minun mielestäni suomi24 toimii normaalien liiketaloudellisten sääntöjen mukaan ja järjestelmänä suht hyvin, nyt on ollut jotain ihme takkuamista n viikon verran. Liekö jotain muutoksia tulossa.
Mutta kerro miksi he ovat osaamattomia typeryksiä, minäkin haluan kuulla. Oletko edes selvittänyt miten he toimivat. He ovat nimittäin ulkoistaneet alihankkijoille aika paljon asioita ja valvontaa ovat saaneet noille sheriffeille, samalla vastuu on aina kirjoittajalla. On suomen suosituimpia saitteja. Aika hyvin portaalipalveluja tarjoavalta nettifirmalta.- seeraa
Treffi-osasto on parhaillaan kaatunut. Mutta muuten on toiminut hyvin. Lauantaina oli suuria ongelmia, kun normaalisti on yli 16000 ihmistä yhtä aikaa sisällä, lauantaina oli vain n 5000 kävijää. Eli silloin oli paikka jumissa jotenkin. käy katsomassa tiedotteet, linkki etusivulla.
- Lähes lopettanut
Suomi24 on aika huono paikka kunnon keskusteluun. Täältä poistuu parhaat viestittäjät. Taso hyvin heikkoa.
Paikkakunnissa on eroja. Rovaniemi ei ole huonoimmasta päästä. Muttei kyllä kovin kaksinenkaan keskustelupaikka.
Huono keksintö sinänsä koko Suomi24. Täyttä soopaa lähes aina. Pahaa oloa ja niin poispäin. Kukaan ei keskustele vaan suoltaa omaa pätemisen tarpeessa olevaa yleensä täyttä hölynpölyä eli sontaa näille palstoille.
Huono luotsi voi pilata osaamattomuudellaan ja laiskuudellaan kaikki keskusteluketjut.
Ylitornio on kaikista kummallisin ja omituisin sisäänlämpiävien sisäpiiriläisten kadeellisten ihmisten saitti. Kaikki poistetaan tuosta vain. Kokonaiset ketjutkin.
Pitäisi olla puolueeton viestien tarkkailija ja sensuroija. Nythän se on täysin mielivaltaista. Kuka tahansa voi poistattaa vaikka tämänkin viestin jota nyt tässä justiinsa kirjoitan tähän palstaan. Siis jos niin haluaa.
Tähän tulokseen olen tullut jo ajat sitten.- paikat kuntoon
Olen nyt vähän erimieltä kanssasi. Suomi24 on monipuolinen keskustelupalsta aihepiiriiltään. Jokainen saa äänensä kuuluville jos vain tahtoo. Keskustelut ja mielipiteet ovat jokaisen käsissä. Rovaniemi, Kemi, Kemijärvi, kokemukseni perusteella ovat hyviä keskustelupalstoja. Edellä mainittujen kaupunkien luotseja ei voi moittia. Antavat vapaat kädet keskusteluihin. Kommenttisi oli muuten hyvä. Siitä mielipiteeni.
- Saa olla erimieltä
paikat kuntoon kirjoitti:
Olen nyt vähän erimieltä kanssasi. Suomi24 on monipuolinen keskustelupalsta aihepiiriiltään. Jokainen saa äänensä kuuluville jos vain tahtoo. Keskustelut ja mielipiteet ovat jokaisen käsissä. Rovaniemi, Kemi, Kemijärvi, kokemukseni perusteella ovat hyviä keskustelupalstoja. Edellä mainittujen kaupunkien luotseja ei voi moittia. Antavat vapaat kädet keskusteluihin. Kommenttisi oli muuten hyvä. Siitä mielipiteeni.
Siitähän ei ollutkaan kysymys vaan siitä että tietyillä paikkakunnilla lukijat poistattavat viestejä mielihalujensa mukaan jos viestit eivät heitä miellytä.
Eli sananvapautta ei ole näillä palstoilla. Lehtien palstoilla on sentään kokeneet ammattilaiset tässä hommassa. Siis sensuroimassa tekstejä.
Luotsit sitten täällä poistavat nämä viestit automaattisesti lukematta edes niitä.
Näinhän se toimii. Jos on kansainväliset ja valistuneet lukijat eivät he hevin vaivaudu turhaan viestejä poistattamaan. Kuten jo sanoin Rovaniemi ei ole lähellekään pahimmasta päästä.
Paikkakunnissa on siis suuria eroja. Sehän jo muutama moraalinvartija voi pilata kaikki keskustelupalstat vartioinnillaan. Ylitornio on sisäsiittoisin paikka ylivoimaisesti.
Viestittäjät hupenee vähitellen minimiin. Näin siinä käy. Vielä yleensä ne parhaat ja älykkäimmät "nostavat kytkintä". Älykäs on yleensä erittäin suvaitsevainen ja niinsanotusti kansainvälinen joustava tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165