Fyysiset Jeesuksen odottajat pettyvät, sillä he ovat lapsellisia mieleltään, niin kun itsekin olen ollut aikaisemmin. Miettikäähän niitä ruumis kasoja, joita olisi joka paikassa, jos yht äkkiä ihmisistä tulisi henki olentoja? Entäs eläinkunta sitten, koti eläimet menehtyisivät jne.
Ottakaa huomioon Raamattu on HENGELLINEN kirja, eikä fyysiseen elämään tarkoitettu ja niin ymmärrettävissä. Mikäli vertaus kuvallinen opetus ei tule ymmärrettäväksi, niin Raamattu on pelkästään vanhoja tarinoita, ei muuta.
Taivaan pilvien päältä ei tule koskaan Jumalaa, eikä Jeesusta, sillä se on henkistä puhetta! Ymmärrettävissä vain henkisenä kuva kielenä.
Jeesus tulee taivaan pilvissä?
palshion
1
90
Vastaukset
- ggrråå
Oletpa sinä käsittänyt kaiken väärin.
Ruumiithan nousevat ylös, kun henki menee niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699