Totuus on positiivinen. älkää ounastelko! ihan mahtava sivu josta aion tilata uudelleenkin :) Myyvät halvalla tiettyjä merkkejä, tai no, oikeastaan kaikkia.
Kalleimmat on ehkä Marc Jacobsin daisyt ja lolat sekä Escadan jne mutta kyllä niidenkin hinnat on alennettu.
Burberryt on myös aika halpoja.
Suositut Victoria's Secret suihkeet ja lotionit maksaa 10-13e ja se on erittäin halpa siihen verrattuna että niitä ei suomesta saa. Guessilta löytyy uudet ja vanhat tuoksut, nyt ihan uusin Guess Girl hajuvesi maksaa siellä noin 27e 100ml. Itelläni tarttui ostoskoriin yksi Vs bodymist ja kaksi Guessin tuoksua.
Postikulut olivat n. 4e ja toimitus oli nopea, vain 3 päivää :)
Kuten jo mainitsin ei jää viimeiseksi ostoksi :D Mun tilaus tuli ruskeassa pahvilaatikossa missä luki tiedot mitä olin tilannut ja paketti mahtui postilaatikkoon :) Tuoksut on aitoja, alkuperäisessä pakkauksessa.
Käykää kattomassa :)
www.parfyymi.fi
Totuus Parfyymi.fi:stä
Positiivinenkokemus:)
1
322
Vastaukset
- tuoksuja
Mutta mitenkäs palautus? Tilasin tuolta tuoksun ja maksoin suoraveloituksena, haluaisin kuitenki palauttaa sen. Koitin postiin viedä sen paketin johon olin kirjoittanut vain asiakaspalautus. Ei onnistunut, olis pitäny maksaa. Käski selvittää jonku jutun kyseiseltä firmalta mitä en kuollaksenikaan muista , että saa ilmaseks menemään ulkomaille. Olen kysellyt tältä firmalta miten palautus onnistuu mutta ei minkäänlaista vastausta. HELP!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712