Hei, olen 15 vuotias tyttö (täytän keväällä 16) ja olen ihan täysin innostunut tosta interreilaamisesta. Ikinä en ole sitä kokeillut enkä muutenkaan hirveästi matkustellut ja kesät tuppaavat kulumaan aina vain tietokoneen ääressä ja töissä ja nyt haluaisin saada elämässäni tehtyä jotain josta olen jo niin kauan unelmoinut. Ongelmana vain on se että mun kaverit ovat tosi tylsiä eikä viitti ees vakavissaan harkita mitään matkustelua tai jotain muuta erilaista kun kaupungilla ja kaupoissa hillumista. Eli siis onko mitään järkeä lähteä yksin reilaamaan? Pärjääkö reissussa yksin ja tutustuuko matkan aikana uusiin ihmisiin? Entä oletteko te joskus saaneet mälsät ystävänne innostumaan jostakin tämän tapaisesta? Jos niin miten?
Kiitos jo etukäteen! :)
Yksin reilaamaan
tohveli
1
196
Vastaukset
- kliktä
Jos joku ei itse ole innostunut reilaamaan, on sellaisen kanssa kauheaa matkustaa. Kitisee ja valittaa vaan koko ajan. Koeta löytää reissuhenkisiä kavereita.
PS Onneksi olkoon, jos sulla on kesätöitä (eli omaa rahaa) 15-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784