Tämä Ollilan porukka laskutti Suomen valtiota ja meitä veronmaksajia oikein kunnolla. 350000€ Olisin minä tehnyt paljon paremman paljon halvemmalla.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.
JÄTTILASKU VALTIOLLE
5
111
Vastaukset
Jos nuo ollilan touhut ottaa päähän niin olisi kohdallaan allekirjoittaa kansalais aloite sitä vastaan: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608
- Kiki, sun vuoro
Kameratolppavirtuoosi vois pyöritellä meille mistään mitään tietäville todellisia kustannuksia tuosta.
- Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
Niin eikö Kiki/Nolo sika syksyllä kertonut että tuollaisen kameratolpan kustannukset ostohetkestä sen pystytykseen ole muutaman kymmenen Euron luokkaa?! Oisko ollu kolmekymmentä Euroa? Sellaisella summalla Kiki/Nolo sika tuollaisen tolpan ostaa ja pystyttää. Näi ainak8n väitti taannoin. Eipä kyllä vielä julkaissut kuka ja mikä tuohon hintaan tolpan toimittaa. Hehe.
- Siiv Ari
Penis.
- Korvatuttelo
Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity asiaan millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826