Jos ei kerran usko, eikä koe kristinuskoa elämänsä raamiksi, niin eikö ole paljon rehellisempää erota kirkosta.
Eilös kirkosta eroaminen ole aivan rehellistä
7
148
Vastaukset
- et voi mitään
Jos on kastettu, niin pappien mukaan sinä uskot ihan pakolla
- huomenna lähtee
Ei kuulosta reililta. Mutta kirkkomeininki...
- Valheet jatkuvat
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
- chili con servatiivi
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
- Valheet jatkuvat
mave kirjoitti:
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
Eipä ole minun uskontoni. Mutta joo, en vakavissaan kyllä ole ikinä kuullut papeilta väitettä, että kastettu uskoo ihan pakolla.
- Valheet jatkuvat
chili con servatiivi kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
Valitettavasti olen niin paljon täällä nähnyt konsujen valehtelevan ja vääntelevän muiden puheita, etten pelkän kuulopuheen perusteella voi uskoa väitteeseesi. Jos laitat linkin, jossa joku pappi väittää, että kastettu väistämättä uskoo eikä muuta voi, niin opinpa sitten jotain uutta. Yleistykseksi siitä ei vielä ole, jotta 'papit' näin opettaisivat, mutta näkisinpä edes kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712