Phuketin liikenteessä tapahtuu

huh huh

8

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Jarrujen epäillään saattaneen pettää, ainakin tuon englanninkielisen uutisen mukaan. Thaimaalaisesta kohteliaisuudesta ja liikenteestä puheen ollen: onko kukaan koskaan nähnyt thaimaalaisen auton pysähtyvän suojatien eteen päästääkseen jalankulkijan kadun yli? :o)

Itse odotin kerran 10 minuuttia ja sitten luovutin.

• Olisikohan mahdollista että tämmöistä sattuisi muuallakin kuin Kun Thaimaassa? Tietty ihmislaji herää eloon kuin karhu talviunilta,kun Thaimaasta tulee negatiivinen uutinen.Liikenne onnetumuuksia sattuu valitettavasti kaikkialla maailmassa niin ammattiliikenteessä kuten muussakin liikenteessä päivittäin!

• Pikku-Pete.

Näkyy tämän päivän Hesarissa olevan tilastolukema, että Suomessa kuoli 274 ihmistä liikenneonnettomuuksissa vuonna 2012. Muistan kyllä minäkin, että joskus aikaisempina vuosina kuolleita on ollut selvästi enemmän.

• Thaimaassa kuolee n.10 kertaa enemmän ihmisiä liikenteessä kuin Suomessa,jos lukuja suhteuttaa väkilukuun.On se aika paljon enemmän kuin Suomessa.
      Aika hurjia ohituksia täällä näkee päivittäin,kun on tuolla liikenteessä.
      Sulkuviivoista ei kukaan piittaa.Eikä paljon muistakaan säännöistä.
      Ja humalassa ajoa ei pidetä niin pahana.kuin meillä.
      Varsinkin skoottereilla ajellaan hienessä humalassa aika yleisesti.Ainakin tässä kylässä.

• Täällä Phuketissa on nyt sattunut todella paljon bussionnettomuuksia lyhyen ajan sisällä. Tuo yllä mainittu oli jo neljäs kuukauden sisään. Johtuu osaksi siitä että busseja ei katsasteta ja huolleta tarpeeksi. Osaksi siitä että kuskit ajavat kännispäissään.

Kerran menin bussilla Udon Thanista Sakhon Nakhoniin, ja puolivälissä pysähtyivät ja henkilökunta meni kauppaan. Ostivat paljon bisseä ja Sang Somia (thai rommia) ja alkoivat juopottelemaan. Myös se kuski. No sillon ei mitään sattunu mut kyl se hiukka huolestutti...

Lisäksi uuden vuoden liikennekuolemien saldo nyt 209. Kännispäissään kun ajavat. Siksi eilen iteki ihan vaan kävelin, en halunnu et joku juoppo törmää mopoon ja käy huonosti...

Lisäksi pari turistilauttaa kaatunut. Toisessa kuoli 9, toisessa ei kukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe