yöllinen herääminen ja oluen himo

oluen ja humalan ystävä

Voihan pojat. Taas tänä yönä heräsin kahden kieppeillä johonkin helvetin painajaiseen. Hetken aikaa makailin sängyssä ennen kuin totesin itselleni että en saa enään unenpäästä kiinni. Tämän jälkeen olenkin nautiskellut kymmenkunta kylmää koffia ja surffannut netissä. Tykkään todella oluesta mutta nyt huolenaiheenani on miksi se ei käy päähän, nimittäin pidän myös humalasta. Olisko muilla oluen ystävillä neuvoja tarjota minulle tähän askarruttavaan seikkaan.
Kiitos jo etukäteen neuvoista.

5

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olutharrastaja

Juot alkoholitonta olutta, se ei nouse päähän. Koffin alkoholiton on varsinkin todella laadutonta. Vaihda parempaan olueen. Jos olisin sinä, marssisin ylpeänä k-kauppaan ja ostaisin sieltä erinomaista Pirkka-olutta. Siinä hintaa kohtaa maun/päihtymisen. Todella oiva valinta sinun tilanteeseesi,

• sanonpavain

Alkoholismiin saanee jostain ihan oikeaa apuakin, ei sitä täältä Suoli24:n palstalta usein saa.

Tsekkaa: http://www.paihdelinkki.fi/

• sosiaaliporsaat

sossupossut taas kirjotellu kännissä

• Olutta ja Humalaa

Naapurin äijä harrasti samaa.siis yöllä olutta juomaan ja aamulla baariin samoilla
      silmillä.Tätä jatkui ehkä parivuotta sitten näin äijän eräänä päivänä niin
      oli naama muuttunut keltaiseksi ja ei menny kauan kun kuoli.

• kurakalja

Todellinen OLUEN ystävä ei herää keskellä yötä juomaan jotain kurasta KALJAA. Vaan nauttii sen ihmisten aikaan hyvissä olosuhteissa oikeiden OLUEIDEN tiimoilla. Kuulostaa siltä että jos aloitus ei ole provo, niin kyse on keskiverrosta suomalaisesta kaljaa kittaavasta alkoholiongelmaisesta/moniongelmaisesta yksilöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60