Jkoåokkhåjhrjkåoojårjyoåjokåhfnåokhoråjoåkyrkåoj
Asa
1
116
Vastaukset
- ELÄMÄonTENTTI
mitä jengi on mieltä tästä uudesta pitkäsoitosta?
tästä löytyy http://www.youtube.com/watch?v=tQ1E0XnMLrI
mä en kahden kuuntelukerran jälkeen osaa sanoo juuta enkä jaata. paljon vanhoja riimejä, en tiiä onks hyvä vai huono kun on otettu uusiokäyttöön. biitit on yksinkertaistunu ja ne ei oo niin meneviä ku ennen. sanotuksista on jäänyt poliittinen kannanotto ja kritisointi melkeinpä kokonaan pois. vanhoista levyistä diggaan just sen kantaaottavan, vasemmistolaisen sanoman takia. uudempi matsku on rennompaa ja helpompaa kuunneltaa. lyriikka nyt on kiistatta suomen parasta, mut tää tarvii kyl viel pari kuuntelukertaa lisää.
all time- lemppareiks on noussu terveisiä kaaoksesta ja loppuasukas- albumit, kuitenkaan ekaa, punainen tiili-levyä unohtamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764