En ymmärrä Adam Sandlerin suosiota. "Komediat" ovat mitään sanomattomia räpellyksiä vailla hauskuutta. Miehestä puuttuu "viimenen repäsy" todelliseen komediakaartiin. Vaisut ilmeet ja puhetyyli mitäänsanomaton.
B-elokuvien isä: Adam Sandler
komediaonhauskaa...
4
205
Vastaukset
- Se on hauskaa
On todella vaihteleva tasoltaan.
Jotkut leffat todella hyviä(kuten Klik ja Oikeesti aikuiset) ja osa taas ihan perseestä(Zohan-lupa saksia).
Mutta yleisesti ottaen miehessä ei mitään vikaa, jos vaikka nyt ei ihan Jim Carreyn ym moottoriturpien tasolle ylläkään.- Hauska on
Jep Klik on loistoleffa ja bullet proof myös! Noita ***** Adamin leffoja en onneksi ole nähnytkään.
- goobypls
Anger Management on yks mun lemppareista.
- adam is slimy
Klik on ainoa jonka voi katsoa. Muu sällin tuotanto aivan käsittämättömän huonoa myötähäpeäpaskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764