Oon ehtinyt vasta hetken seurailla tätä Sori brewing panimoa facebookissa, mutta vaikuttaa kutkuttaisi ajatus ostaa noita osakkeita kun tulee tarjolle (tossa oli joku esite http://www.soribrewing.com/investors ). Stabiili toimiala ja hyvä kasvu varmasti odotettavissa, niin kiinnostava sijoituskohdekin. Ja kansainvälinen, en ihan perus suomipanimoon ehkä lähtis kun markkinat tämmöset. Ja itse leikitellyt täysi-ikäisestä lähtien panimon perustamisella, mutta ei näin vanhana enää kehtaa alkaa tehdä kuin kotiolutta. Bryggerin osakeantiin ei ehtinyt mukaan, sekin oli aika kiinnostava. Onko muita vastaavia ollu nyt?
Oluita en ole maistanut mutta olutopas-foorumilla lukenut että tosi hyviä tekevät. Onko muilla kokemuksia ko panimosta tai tuotteista? Helsingissä ja Tampereella vissiin ollut jo ravinteleissa niiden oluitakin. Facebookissa ainakin sanoi että tulee lisää alkuvuodesta, että pitäisi päästä kanssa juomaan.
Sori brewing panimon osakkeet
Nurkkapöytään olutta
2
374
Vastaukset
- deutchez beerz
Minä sanoisin että täällä keskustelevia kiinnostaa lähinnä oluen sijoittaminen kurkkuun.
-Ei, en ole maistanut enkä klikkaa mainoslinkkejä. Ayingeria minulle kiitos. - 159-99
Onpas panimo pienellä mainosbudjetilla liikkeellä kun pitää suomi24:ssa harrastaa sissimarkkinointia. Mut mikäs siinä jos tämän kautta homma toimii. Niin selvä firman oma mainospuhe ettei tosikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709