Olen jo vuosia tehnyt töitä ajanvaraajana puhelimessa. Ihmettelen meidän suomalaisten käyttäytymistä. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että yleensä puhelut nauhoitetaan. Soittajalla on teidän nimi, osoite ja puhelinnumero ja joskus jopa ikä tiedossa. Kaikki haukkumisenne jää teidän omalla nimellä nauhalle
käyttäytyminen puhelimessa
puhelintyöläinen
2
206
Vastaukset
- En tajunnut
En mitenkään puolusta huonosti käyttäytyviä ihmisiä, mutta mitä ihmeen väliä sillä on, jos jonkun raivoamiset päätyy nauhalle? Meinaatko että joku ajanvaraaja alkaa teurastaa näitä ihmisiä?
- True dat
Samaa olen kyllä minäkin ihmetellyt. Viikon verran tein joskus teininä puhelinmyyntiä ja siinä alkoi kyllä todella kammottaa ihmisille soittaminen. Aivan järkyttävän huonoa käytöstä. Samaan lopputulokseen pääsee sanomalla kohteliaasti "Ei, kiitos" ja toivottamalla hyvät päivänjatkot. Haukut ja muu asiaton käytös ei hyödytä ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722