Hei. Olisiko jotain kanavaa, josta palkanlaskija voisi tutkailla alan uusia juttuja, verotuksesta,päivärahasäännöksistä, kaikenlaisista muutoksista jne. Työnantaja ei kuulu työnantajaliittoon, niin en sitäkään kautta saa tietoa ajankohtaisista asioista. Tes:in kyllä tutkin tarkkaan. Jos olisi esim. joku alan ammattilehti, jonka voisi tilata, tai nettisivu? Auttakaa jos joku tietää, kiitos.
Apua palkanlaskijalle
jatkuvasti muuttuu
3
241
Vastaukset
- kdkdkd
Ajankohtaisista asioista pääset kuulemaan esimerkiksi EK:n tai paikallisen kauppakamarin järjestämillä koulutuspäivillä. Lisätietoa koulutuksista löydät ko. toimijoiden nettisivuilta.
- omatvinkint
Koulutukset. Tilisanomat -lehti, yrittajat.fi, veronmaksajat.fi, vero.fi, tyosuojelu.fi (työsuhdeasiat), tvr.fi/(eläke)vakuutusyhtiöiden nettisivut, kela.fi. Näitä ainakin itse selailen työssäni melko usein, riippuen vähän asiasta.
- jatkuvasti muuttuu
Kiitos paljon hyvistä vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774