Nyt on hinnat tippuneet roimasti, Halvalla pääsee Gambiaan, missä halukkaat menijät, ei taida olla innostuneita.
No huh huh
4
283
Vastaukset
- 4321
Kolmeviikkoa sitten oli kone ihan täynnä
- reissarit
Edulliset kaksi viikkoa 595 e varattu, ei valittamista.
- Vanha tekijä
reissarit kirjoitti:
Edulliset kaksi viikkoa 595 e varattu, ei valittamista.
Edulliset kaksi viikkoa 519, 00 euroa, lähtö tällä viikolla, tieto tänään (siis keskiviikkona). Minun on pitkän matkan takia lähdettävä jo tänään torstaina, hyvin ehti pakata. Ei turhia jännityksiä ja huomenna saan malarialääkkeet. Olen kyllä käynyt aikaisemminkin, joten tiedän suunnilleen, mitä tarvitsee. Ja ensimmäinen kerta, kun laukku on kohtuullisen painoinen, n- 12 kiloa ja kokokin on pienempi. Silti minusta tuntuu, että ehkä on vieläkin sellaista "kaiken varalta" olevaa tavaraa. Edistystä kuitenkin, kun ennen on tullut raahattua turhaa tavaraa ylipainoon asti. tarkoitus on jättää sinne mahdollisimman paljon kampetta, pääsenpähän eroon liioista vaatteista. Hyviä lomia kaikille!
- Gambiaan
Menepä äkkilähtöihin. Siellä on halpoja reissuja ties minne. Ei taida olla muuallekaan innostuneita lähtijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774