Chätissä torjunta nimimerkin mukaan

Hauki on kala

Hei Ylläpito,

Toivoisin seuraavaa lisätoimintoa chätin torju-toimintoon: Olisi erinomaisen hyvä lisäys nykyisen torju-toiminnan lisäksi, jos torjumisen voisi tehdä myös kirjoittamalla häirikön nimimerkki. Nykyinen torju-toimintohan toimii vain silloin, mikäli häirikkö on huoneessa ja hänen nimimerkin pystyy valitsemaan nimimerkkilistasta. Valitettavasti suuri osa häiriköistä ehtii ladella törkytekstinsä ruudulle ja poistumana paikalta, ennen kuin heidän nimimerkki ehtii edes päivittyä tuohon nimimerkkilistaan. Ei minulla muuta. Kiitos ja pokkaus.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torjunta on kyllä olemassa jo nimimerkillä ja se toimii myös sen jälkeen kun nikki ei ole enää paikalla. Kirjoitat vain komennon "/torju nikki" ilman sitaatteja ja nikin paikalla nikki, jonka haluat torjua.

Tämä ei tosin toimi siinä tilanteessa, jos olet jo chat-huoneessa ja torjuttu nikki tulee tämän jälkeen samaan huoneeseen, torjuttu ei ole torjuttu tässä tilanteessa. Tämän vian voisi kyllä korjata.

Voisko ylläpito kommentoida tätä asiaa, onko tämä ikävä puute korjattavissa ja jos ei niin miksi?

• Hauki on kala

Kiitos nutku4cm kommentista. Juuri tuota ajoin takaa. Olen yrittänyt tuota komentoa "/torju nikki" muotoa, mutta se ei ole valitettavasti toiminut. Olisi erinomaisen hyvä, jos tuo torju toimisi oikein.

• mspiggy

toimiiko /torju, jos "pysäyttää" ruudun kun torjuttava nikki on chatissa vai onko torjuttavan oltava huoneessa?

Joku luotseista voisi olla ilman sinistä merkkiään vahtimassa, niin häiriköitä saisi bannattua varmemmin. EIpä huutelijasekopäät huutele silloin kun luotsi on paikalla. Tai sitten pitäisi olla pahviluotsi vahtimassa koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223