Chätissä torjunta nimimerkin mukaan

Hauki on kala

Hei Ylläpito,

Toivoisin seuraavaa lisätoimintoa chätin torju-toimintoon: Olisi erinomaisen hyvä lisäys nykyisen torju-toiminnan lisäksi, jos torjumisen voisi tehdä myös kirjoittamalla häirikön nimimerkki. Nykyinen torju-toimintohan toimii vain silloin, mikäli häirikkö on huoneessa ja hänen nimimerkin pystyy valitsemaan nimimerkkilistasta. Valitettavasti suuri osa häiriköistä ehtii ladella törkytekstinsä ruudulle ja poistumana paikalta, ennen kuin heidän nimimerkki ehtii edes päivittyä tuohon nimimerkkilistaan. Ei minulla muuta. Kiitos ja pokkaus.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torjunta on kyllä olemassa jo nimimerkillä ja se toimii myös sen jälkeen kun nikki ei ole enää paikalla. Kirjoitat vain komennon "/torju nikki" ilman sitaatteja ja nikin paikalla nikki, jonka haluat torjua.

Tämä ei tosin toimi siinä tilanteessa, jos olet jo chat-huoneessa ja torjuttu nikki tulee tämän jälkeen samaan huoneeseen, torjuttu ei ole torjuttu tässä tilanteessa. Tämän vian voisi kyllä korjata.

Voisko ylläpito kommentoida tätä asiaa, onko tämä ikävä puute korjattavissa ja jos ei niin miksi?

• Hauki on kala

Kiitos nutku4cm kommentista. Juuri tuota ajoin takaa. Olen yrittänyt tuota komentoa "/torju nikki" muotoa, mutta se ei ole valitettavasti toiminut. Olisi erinomaisen hyvä, jos tuo torju toimisi oikein.

• mspiggy

toimiiko /torju, jos "pysäyttää" ruudun kun torjuttava nikki on chatissa vai onko torjuttavan oltava huoneessa?

Joku luotseista voisi olla ilman sinistä merkkiään vahtimassa, niin häiriköitä saisi bannattua varmemmin. EIpä huutelijasekopäät huutele silloin kun luotsi on paikalla. Tai sitten pitäisi olla pahviluotsi vahtimassa koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32