mitäs tykkäätte tän kaverin jeesusteluista?
http://alpiripatti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/157561-huumeiden-laillistaminen-olisi-uhka-yksilolle-ja-yhteiskunnalle
aika sankkaa sontaa kyllä mun mielestä, ei voi muuta sanoa.
alpi Piripatti
7
167
Vastaukset
- toteampa vain
Alpi Ripatin kirjoitus on todella hyvä, sen sijaan "gollen" kommentti on vajaaälyisen huippunoteeraus.
- MahJor
Tosi vajaaälyistä olisi väittää, että Raamattu tai Jumala olisi kieltänyt kannabiksen.
- Jorma Peter
MahJor kirjoitti:
Tosi vajaaälyistä olisi väittää, että Raamattu tai Jumala olisi kieltänyt kannabiksen.
Olen samaa mieltä.
- pipattihuume huume
Ime m u n a a. Huumeet on huumeita koska ne on huumeita.
- Piri Alpipatti
Suomen kannabislesket ry
- Walebut
"aika sankkaa sontaa kyllä mun mielestä, ei voi muuta sanoa."
Ihan perinteistä kannabishorinaa, ei mitään uutta. - Nulis
Melko jonninjoutavaa, ympäripyöreää ja perinteikästä lässytystä.
- hanhän
Homoilu ja kannabis tulee kieltää koska niihinhän tuleehan tietenkinhän riippuvuushan sittenhän koskahan kannabishan onhan huumehan niinkuinhan kaikkihan tietäväthän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764