Mistä johtuu että pienellä paikkakunnalla on ollut paljon eläinrakastajia ihan fyysisesti,olen itsekin jonkin tuntenut,synkkä karu alue vai mistä johtuu?
Karvialaiset ja eläinrakkaus
9
253
Vastaukset
- sorry1
En ymmärtänyt kysymystä, voisitko tarkentaa..?
- Näin se menee
Pitää elämänkokemukseen viitaten ymmärtää.
- oiiuioooiuu
Ei oo naisia
- jajhjajha
siinähän liike-idea karviaan. Tehkää jakkara-tehdas!
- Sillai tällai
Muistan eräänkin Karvialaisen kaverin joka lähti firmasta ruokatunnilla lehmiä katsomaan vainiolle,paremmin tuntevat sanoivat että mitä varten? ei ainakaan vettä antamaan.
- ====
Eikös niitä hevosiakin ollut joku ihailemassa iltahämyissä ennen vanhaan....vai kävikö naapurin hevoshaan aitaa tarkistamassa...
- Kummaa höpötystä
Höpö höpö juttuja! Ei voi yleistää jos nyt vaikka yksi olisi joskus ollu.
- kierränkaukaa
Hyi jösses sielä on sairasta porukkaa. huhhuh
- huh4
kierränkaukaa kirjoitti:
Hyi jösses sielä on sairasta porukkaa. huhhuh
Nyt mä vasta hokasinkin...ne lehmäpatsaat tien vieressä ja ne lehmänraitit joita niillä pyörillä kesällä ajelivat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764